För om jag konverterar min lista till två councils lär de bli rätt lika. Om det nu är så att det är det som gäller så att säga
Sökningen fann 6 träffar
- 14 jul 2009, 10:17
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
Re: 1750 pt Mech Eldar
Jag såg att många ETC-listor hade två stora councils på jetbikes. Hur bra skulle t.ex. Noé Wonners lista klara sig okompat?
För om jag konverterar min lista till två councils lär de bli rätt lika. Om det nu är så att det är det som gäller så att säga
För om jag konverterar min lista till två councils lär de bli rätt lika. Om det nu är så att det är det som gäller så att säga
- 10 jul 2009, 14:04
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
Re: 1750 pt Mech Eldar
Nu borde poängen stämma. Jag trodde att man fick en extra attack med spjuten (i shooting phase) men efter att ha dubbelkollat så förstår jag nu varför de inte är så bra som jag trodde =)
- 09 jul 2009, 20:44
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
Re: 1750 pt Mech Eldar
Haha, det var en bra anekdot. Nu vill jag inte bli för personlig eftersom mina kompisar kanske läser detta, men han som vann förra året förtjänar lite pisk ;) Jag vill hålla listan så Mech som möjligt. Men är det bättre med falkar och Fire Dragons samt dubletter bland mina Warlocks krafter? Jag vill...
- 03 jul 2009, 20:58
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
Re: 1750 pt Mech Eldar
Tack så mycket för hjälpen, nu börjar listan se riktigt bra ut. Det blev 35 poäng över så jag slängde på spjuten igen, kom inte på något annat vettigt att göra för dem.
- 03 jul 2009, 10:33
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
Re: 1750 pt Mech Eldar
Det låter smart, ska slå ihop dem med era ändringar. Fungerar det förresten att köra 6st AV12 tanks eller kommer de dö snabbt? =)
- 02 jul 2009, 22:32
- Kategori: Armélistor
- Tråd: 1750 pt Mech Eldar
- Svar: 14
- Visningar: 2910
1750 pt Mech Eldar
Tjena grabbar och tjejer(?). Nu till hösten börjar en ny 40k säsong på mitt universitet och i år hade jag tänkt försöka vinna. Förra terminen gick inget vidare som DH, så i år tänkte jag testa Mech Eldar. Det jag undrar är om listan jag pillat med har potential att vinna. Samt vilken HQ Setup som är...