Sida 1 av 4
Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 10:53
av speedfreek
Här är resultaten.
Rapporter kommer kanske senare.
Andreas Gustavsson och Anders Ovesen råkade byta plats i listan.
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 11:30
av Asplund
Utter vann best Painted, med Pär som tvåa (av tre, sjukt liten best painted tävling).
Lag Girlish Boys vann lagturneringen (matchpoäng + quiz + snabbmålning):
Pär
Max
Tobbe
Widner
Jag
Lag Boyish Girls kom tvåa:
Jocke
Utter
Ovesen
Henrik
Didi
Widner vann även specialuppdraget att döda dyrast HQ i match tre snabbast.
Axel fick nått pris i nån fjantspel som spelades samtidigt.
Så överlag rätt många sörlänningar på prispallen.
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 12:21
av Argos
Grattis till Jocke!
Spelade han med dubbla bike-råd och 3 scoring-falkar?
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 12:34
av the godfather
Jo, de gjort han ju.
jävla skitmålning. gud vad sur jag är på mig själv att jag inte målade klart bikesen. 4 poäng till och jag hade varit trea:(
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 12:38
av HeadWar
Lustigt, bara 12/70 Space Marines, och den bäst placerade på sjunde plats. Men det var väl det ETC-laget konstaterade, SM har inte i okompat att göra.
Grattis Jocke och Egge, bra att ni visar norrlänningarna var det okompade skåpet ska stå.

Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 12:42
av HeadWar
Oj! Enormt mycket målningspoäng.
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 13:14
av Asplund
HeadWar skrev:Lustigt, bara 12/70 Space Marines, och den bäst placerade på sjunde plats. Men det var väl det ETC-laget konstaterade, SM har inte i okompat att göra.
Stämmer förmodligen bra. Men listorna på Fanatic går inte jämföra med de okompade på t.ex. Rydcon. Förutom Jockes då, den var tokmongo.
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 13:14
av Asplund
HeadWar skrev:Oj! Enormt mycket målningspoäng.
Oh yes

Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 14:58
av speedfreek
the godfather skrev:
jävla skitmålning. gud vad sur jag är på mig själv att jag inte målade klart bikesen. 4 poäng till och jag hade varit trea:(
Och hade jag haft samma som de två fulare tyranidarméerna och Egge, så hade jag också det...
Men jag är sjukt nöjd med min femteplats med min "snälla" armé (55 i mallen)
Re: Fantasia Fanatic - hösten 2009
Postat: 05 okt 2009, 15:47
av Mr_riot
Diggar det att jag fick 29 målningspoäng, medans andreas som hade lånat modeller från två av mina gamla armèr fick 34 någonting i målningspoäng, inget ont om andreas modeller men jag förstår inte hur en lista som är består av pryttlar från 3 olika armèr kan få högre målningspoäng än en enhetlig armè..men men jag är icke bitter
