Några frågor/påpekanden
BA:
- Vad kompar en Baal Strike Force? (Alltså den detachment som står i BA-codexen.) Eftersom den inte står med antar jag 0, men det kan nog vara bra att skriva upp den. Eftersom vissa formationer som ger 0 står med kan det se konstigt ut om andra inte gör det.
- Samma sak med 10th Company Ambush Force.
- "Lost Brotherhood Strike Force: -3 each Land Raider and each non-infantry unit (excluding independent characters)" Varför står Land raider uppräknat specifikt? Den är ju en "non-infantry unit". Eller är tanken att fordon inte ska räknas med i "non-infantry unit"? Om de ska räknas med kan jag tycka att man borde undanta Stormravens och Drop pods, eftersom de inte påverkas alls av formationen.
- "Storm Rave Squadron" låter som en formation för DE Hellions. Blood Angels håller inte på med att ta droger och dansa hela natten, viftandes med lyspinnar! (Formationen heter Stormraven Squadron.)

- Den dåliga varianten av Archangels Orbital Intervention Force finns inte i WD47, utan i Shield of Baal: Exterminatus.
DE:
- Även här saknas en del formationer som jag antar ger 0. Scarlet Epicureans, Scalpel Squadron och Covenite Fleshcorps.