Se hit! Tablewar cases
Se hit! Tablewar cases
Jo men om man lägger den på sidan ramlar ju trayet av från hyllan? Då spelar ju ev magnet ingen som helst roll.
Re: Se hit! Tablewar cases
Nej det gör den inte. Den sitter ganska tight mot dörren.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
ah, just ja, traysen på ramen ja. Inte en aning om dem faktiskt 
Jag är sjukt sugen och har velat köpa ett sånt här länge nu. Hur är det med flyers btw, nån sportkepa att de får plats med sitt vingspann?
It's a Gentlemen's Agreement, Huzzah!
-------------------------------------
Flaming Dolphins
-------------------------------------
Flaming Dolphins
En bild säger mer än 1000 kaniner
Man får in 3 night scythes på ett hyllplan, e man kreativ får man in fler.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag checkade in min utan skydd till och från Serbien.
Det Tablewar rekommenderar är att man behåller pappkartongen som man får den levererad i.
/D
Det Tablewar rekommenderar är att man behåller pappkartongen som man får den levererad i.
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Kommentar till detta(och lite reklam), trodde först Papa skämtade när han sa att han bara checkade in armén. Men modeller och väska överlevde både resa dit och hem. Kan även tänka att Serbien kanske inte heller e det mildaste landet när det kommer till baggagehantering...Papa D skrev:Jag checkade in min utan skydd till och från Serbien.
...
/D
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Ser spontant grymt ut! Jag är klart sugen. Någon timeframe på en höft när du kommer plocka hem? (fick lite svårt att hålla mig från en beställning
)
Tanken är att ta hem dem asap, så lägga en beställning nu - problemet är att hela min maskinpark hemma gått sönder så håller på att hustla lite kring cash nu. Men det löser jag.
Mvh
Daniel
Mvh
Daniel