Hej
behöver lite tips på vilken sorts skum som är bra att placera i en egeninköpt väska.
jag hittade nämligen en bra "syväska" som har gott om utrymme, fack och sidopåsar. Min idé var att köpa battlefoam insatser, men det har visat sig vara rätt dyrt. Jga undrar om någon har bra tips på skum att köpa. eller har gjort en egen väska och vet vart jag lätt kan köpa packnings skum att skära själv om det inte är för komplicerat (jag är klantig)
Det jag skall ha i den är mest 30k gubbar ()32mm baser tror jag) ca fem tanks, en sicarian, och en del demoner. (typ DP men mest småplock)
tack på föhand från er mer errfarna spelare
Fråga om bra skum att placera i egen väska
Fråga om bra skum att placera i egen väska
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Hydra dominatus
For the emperor
-
Iambroborn
Re: Fråga om bra skum att placera i egen väska
Feldherr alla dagar. Deras pluck-foam är outstanding imo. Samma storlek som gamla gw foam så jag kör feldherr i gamla GW väskor.
Efter att ha kollat lite på att använda disksvampar till flock så märkte jag att de åtminstone ser ut som battlefoams skum. Kanske är värt att testa?
Ja' än't bittä'!
- Lottomannen
Jag kör med Krmulticase-insatser. Fick klippa lite för att de skulle passa min väska, men det funkar.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
+1Iambroborn skrev:Feldherr alla dagar. Deras pluck-foam är outstanding imo. Samma storlek som gamla gw foam så jag kör feldherr i gamla GW väskor.
Jag använder Feldherrs foam till AdMech och är apanöjd. Finns i många olika tjocklekar och djup så de passar alla möjliga storlekar på baser och modeller. Jag slipper helst klippa och hålla på med foamet och då passar dessa utmärkt.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Grymt, tack för tipset, då skall jag titta på feldherr insatser
tackar!
tackar!
http://icantpaint40k.blogspot.se/
Hydra dominatus
For the emperor
Hydra dominatus
For the emperor