(Och nej, jag pallar inte köra zone mortalis. Tiden räcker knappt till 40k)

Men funkar det utan att bli alltför wonky?Niklas malmborg skrev:Har gjort liknande bräden när jag spelat och man får anpassa sig istället för att köra på sin gamla vanliga strategi
Personligen tycker jag annorlunda spelbräden är hur kul som helst
Många narrativa missions passar riktigt bra
Det blir lite wonky jämfört med vanligt spel .. se bara till att fordon kan ta sig fram hjälpligt på de flesta ställen och gör ett par korridorer med längre sikt och områden med kortare.Nurgle skrev:@Iambroborn vad gör man inte för att glädja HarlequinspelareBra synpunkt - inte överbelamra brädet och lämna plats för lite tanks.
Men funkar det utan att bli alltför wonky?Niklas malmborg skrev:Har gjort liknande bräden när jag spelat och man får anpassa sig istället för att köra på sin gamla vanliga strategi
Personligen tycker jag annorlunda spelbräden är hur kul som helst
Många narrativa missions passar riktigt bra
Är det ett alternativ till zone mortalis du söker funkar det rätt bra att googla på just det, ”zone mortalis alternatives”. Av ip-skäl kommer du inte hitta några återförsäljare direkt men väl många trådar, bloggar etc., t.ex. den nedan.ErikJohannesson skrev:Jag är lite sugen på att skaffa lösa väggar, men hittar inte ngn länk till var man kan köpa det? Sökningar på Feelsie ger udda resultat.
Tack!Elevatorlake skrev:Är det ett alternativ till zone mortalis du söker funkar det rätt bra att googla på just det, ”zone mortalis alternatives”. Av ip-skäl kommer du inte hitta några återförsäljare direkt men väl många trådar, bloggar etc., t.ex. den nedan.ErikJohannesson skrev:Jag är lite sugen på att skaffa lösa väggar, men hittar inte ngn länk till var man kan köpa det? Sökningar på Feelsie ger udda resultat.
http://addictedtoresin.blogspot.se/2017 ... works.html
Det kanske kan vara något?