Många bra tips och tankar i den här tråden, tackar! Det blev inte lättare att bestämma sig men nu har jag bättre koll på för- och nackdelar.
En jobbig grej med ett modulärt bräde i plast är ju oväsen från tärningarna, men som någon sa går det att använda ett särskilt tråg för detta. Jag tror inte att problemet med glidande modeller är så stort med Secret Weapons Scrapyard då det inte är så stora höjdskillnader. Det är mer barrikader etc som man vanligtvis håller sig bakom snarare än ovanpå.
Modulärt bräde eller spelmatta?
Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Hoppa till
- svenska40k.se
- ↳ svenska40k.se
- ↳ Rankingen
- Warhammer 40,000
- ↳ Allmänt
- ↳ Armélistor
- ↳ Battle reports
- ↳ Bloggar och arméprojekt
- ↳ Komp
- ↳ Easy Comp
- ↳ Gamla LBK-mallen
- ↳ Swedish 40K Comp System (7th)
- ↳ Flabbergast-mallen
- ↳ [Gamla Kompmallar]
- ↳ 40k-Kompmallen
- ↳ Gammal komp
- ↳ Målning och konvertering
- ↳ Nyheter och rykten
- ↳ Regler
- ↳ Sverige FAQ:en
- ↳ Gamla SvFAQer
- ↳ Turneringar
- ↳ Atlantis
- ↳ ETC
- ↳ Gamla ETC-trådar
- ↳ Fantasia Fanatic
- ↳ Flabbergast
- ↳ GothCon
- ↳ LBK-turneringar
- ↳ DefCon 2013 List-kontroll
- ↳ Gamla list-trådar
- ↳ M-Wolf
- ↳ MFF-turneringar
- ↳ Rauk'n'Rumble
- ↳ Shadowgames
- ↳ Stockholmsturneringar
- ↳ Svenska Mästerskapet i 40k
- ↳ TOK-turneringar
- ↳ Väs
- ↳ Westeros Gaming
- ↳ Övriga turneringar
- ↳ List-kontroll
- ↳ Gamla BSK-trådar
- ↳ Gamla Turneringar
- ↳ GarageGamers
- ↳ GoB
- ↳ Halmstadturneringar
- ↳ RydCon
- ↳ Saeculum Obscurum
- ↳ Ulricehamn Open
- ↳ Warpstorm
- Community
- ↳ Spelare
- ↳ Föreningar
- Övrigt
- ↳ Off-topic
- ↳ Köp och sälj
- ↳ Bitz
- ↳ Övriga spel