White Dwarf391
Re: White Dwarf391
Kanske bäst att ta det säkra före det osäkra. Editerade bort länken.
Är ni osäkra på om ni får länka något eller inte så välj att inte göra det. Skicka ett mejl eller PM istället. /Admin
Är ni osäkra på om ni får länka något eller inte så välj att inte göra det. Skicka ett mejl eller PM istället. /Admin
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Jag ska aldrig mer betala ett öre för en WD. Satan vilken skittidning/leksakskatalog...
17,83
-
katzenjammer
Köper en white dwarf 2012, blir förvånad över att det är reklam i den.
Fan vad surt!
Fan vad surt!
Flesh is a design fault
-1kelaino skrev:+1Ceasar skrev:Att länka till fildelningssajter kan mycket väl falla in under ”medhjälp till brott mot upphovsrättslagen”, hur oskyldigt syftet än må vara.
-1kelaino skrev:+1Ceasar skrev:Att länka till fildelningssajter kan mycket väl falla in under ”medhjälp till brott mot upphovsrättslagen”, hur oskyldigt syftet än må vara.
hört talas om google?
med tanke på "läget" förstår jag dock att admins hellre fäller än friar i det här fallet.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Om vi ska tro ryktena är det snart slut med det.Izin skrev:Jag ska aldrig mer betala ett öre för en WD. Satan vilken skittidning/leksakskatalog...
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Vad menar du?Yabob skrev:Om vi ska tro ryktena är det snart slut med det.Izin skrev:Jag ska aldrig mer betala ett öre för en WD. Satan vilken skittidning/leksakskatalog...
http://natfka.blogspot.se/2012/08/chang ... .html#moreJohn_F skrev:Vad menar du?Yabob skrev:Om vi ska tro ryktena är det snart slut med det.Izin skrev:Jag ska aldrig mer betala ett öre för en WD. Satan vilken skittidning/leksakskatalog...
- bolterochkniv
spännande. hoppas på roliga allies-listor i stil med feral orks och kroot mercenaries som fanns tidigare.
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Det hoppas jag inte på. Jag vill att GW isåfall släpper det som genomtänkta codexar istället för WD listor som oftast känns obalanserade (åt båda hållen..) och lite crazy.bolterochkniv skrev:spännande. hoppas på roliga allies-listor i stil med feral orks och kroot mercenaries som fanns tidigare.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.