Se hit! Tablewar cases
Re: Se hit! Tablewar cases
Absolut är det intressant! Kommer du ta hem fler storlekar?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Se hit! Tablewar cases
Kommer ta hem olika, alla som är sugna kommer ju kunna beställa precis det dom vill ha. Sen kommer jag fylla på med lite blandat.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Guld Papa!
Kommer inspektera din armé transport i helgen, har tittat på olika youtube klipp och på Frontlinegaming om den och är intresserad, något som den inte verkar lösa är hur jag skulle få plats med en Wraithknight bara.
Kommer inspektera din armé transport i helgen, har tittat på olika youtube klipp och på Frontlinegaming om den och är intresserad, något som den inte verkar lösa är hur jag skulle få plats med en Wraithknight bara.
Jag tror jag har lösningen för en wraithknight men 3 kommer bli problematiskt om man inte är beredd att magneta sin wraithknight i midjan typ.
Kläm och känn i helgen Jony!
/D
Kläm och känn i helgen Jony!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
börjat få idéer
kommer kanske inte hoppa på dag 1 men håll mig gärna underrättad, helt klart intresserad!
Jag har dreglat över de där länge
Helt klart sugen
Helt klart sugen
En bild säger mer än 1000 kaniner
Kul! Detta ser ju mycket lovande ut för mitt hobby projekt.
Jag återkommer med lite mer precis info inom kort - har inte fått tag i Doug och Todd som är Tablewar ägarna än.
/D
Jag återkommer med lite mer precis info inom kort - har inte fått tag i Doug och Todd som är Tablewar ägarna än.
/D
Se hit! Tablewar cases
En fråga.
Hur funkar det att resa med denna typ av låda?
På de videos jag sett tex frontlinegaming verkar det som att traysen inte är fast i hyllorna. Betyder det att väskan måste stå rakt upp hela tiden?
Hur funkar det att resa med denna typ av låda?
På de videos jag sett tex frontlinegaming verkar det som att traysen inte är fast i hyllorna. Betyder det att väskan måste stå rakt upp hela tiden?
det är som skivställ så skivan kommer ligga hyffsat still på det plan som du placerat den, däremot finns det ju risk att sakerna på åker runt om magneten är för svag