ETC-uttagning
- speedfreek
Re: ETC-uttagning
Halv-huvuddomare om jag får be.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Vad har hänt med andra halvan av huvudet?Katarsis skrev:Halv-huvuddomare om jag får be.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Mattias Englund (Katarsis) är ena halvan av årets huvuddomar-duo för hela ETC 40k. Den andra halvan är en polack som även han var domare förra året.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Johan Bengtsson (Bengtsson den yngre) är nu den sjunde spelaren att bli uttagen till ETC-laget.
Jag har empiriskt bevisat att han bara kan vinna om han får ha med Vulkan, och det är ju inga specialkaraktärer tillåtna. Hur ska detta gå?Jocke Rapp skrev:Johan Bengtsson (Bengtsson den yngre) är nu den sjunde spelaren att bli uttagen till ETC-laget.
-
the godfather
jeppa ig
lilljocke orker
rapp demoner
argos chaos
david eldar
pelletau tau
johan marines
mina gissningar
ska egge ta sista platsen tro?
edit, achksel kräkan är inte med än. ska han o egge slåss om sista platsen om vem som spelar nids? eller ska han spela systrar? eller ska han putta bort david o spela eldar igen, va gör då david.. som har marines o eldar vad jag vet. o johan som bara spelar marines :p
lilljocke orker
rapp demoner
argos chaos
david eldar
pelletau tau
johan marines
mina gissningar
edit, achksel kräkan är inte med än. ska han o egge slåss om sista platsen om vem som spelar nids? eller ska han spela systrar? eller ska han putta bort david o spela eldar igen, va gör då david.. som har marines o eldar vad jag vet. o johan som bara spelar marines :p
Jag tror inte Nids riktigt platsar i ETC-laget, dock. De är lite svåra att få grepp om, faktiskt.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
-
Gonka Koff
David borde väl ändå spela vargar? -han har ju redan en handfull thunderwolves samt imponerande resultat med dom också.the godfather skrev:jeppa ig
lilljocke orker
rapp demoner
argos chaos
david eldar
pelletau tau
johan marines
mina gissningar
Marines känns ganska bleka utan karaktärer tycker jag. Lilljocke eller Johan kommer nog lira Eldar.
Nids borde väl sjutton gå att osta upp till ETC-nivå? Sen har vi ju systrarna som är rätt balla att ha med - kanske Pelle släpar med sig sina Penitenter istället för Broadsidespammet?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham