Det är inget problem om du inte gör det till ett problem.
Jo, det är nog lite av ett problem ändå. Låt det stanna vid att vi som frekvent besöker detta forum är något av navelskådare. Vi behöver inte vara arroganta och otrevliga navelskådare... Om vi lyfter blicken en aning kanske vi kan se att det finns andra sätt att närma sig hobbyn på.
Oooh! Härskartekniker! Snajsigt.
Det ni faktiskt gör i den här tråden, är att ni nedvärderar turneringen eftersom en tjej vann den. Dvs, att en tjej inte skulle kunna spela 40K. Jag vet inte vad som är värst, det eller att ni vill ha lättklädda brudar som delar ut priserna. Be era flickvänner eller fruar att ställa upp i så fall...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det ni faktiskt gör i den här tråden, är att ni nedvärderar turneringen eftersom en tjej vann den. Dvs, att en tjej inte skulle kunna spela 40K. Jag vet inte vad som är värst, det eller att ni vill ha lättklädda brudar som delar ut priserna. Be era flickvänner eller fruar att ställa upp i så fall...
+1
En vinst är en vinst. Alla tävlade med samma förutsättningar och hon vann. Grymt kul för henne och en knäpp på näsan åt alla andra.
Bra skrivet Clara! När jag startade den här tråden tog jag för givet att alla skulle tycka att det var kul att att en tjej vunnit en hyfsat stor turnering. Jag har iallafall aldrig hört att det hänt förut.
Vinner man en 5-matchers turnering med 62 deltagare är det väl hyfsat troligt att man är duktig? Vinner man dessutom med en dålig armelista är det väl ännu mer troligt att så är fallet?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham