ETC-uttagning

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Användarvisningsbild
Papa D

Re: ETC-uttagning

Inlägg av Papa D »

Nytt för i år - Gonka Koff har under åren tillskansat sig för många barnför att kunna vara Beerboss på ETC - denna plats finns ledig i år... Så tekniskt sett finns det 3 platser kvar i laget.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

daskad

Inlägg av daskad »

Då jag måste plugga lite mer innan USA så kanske jag inte har åkt då. Om jag har cash över hänger jag nog på till Serbien igen!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Tänkte bara meddela att jag under dagen kommunicerat att jag tagit ut en sjunde spelare till laget, Pär Hylander är den lycklige och han kändes ganska given i laget efter förra årets prestation och har övertygat under året med vinst i Kinna och vinst i lag i Danmark.

Välkommen 40k's egna pilsner farbror!

MvH

Papa D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Hurra och grattis!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

egge

Inlägg av egge »

Va! Dumpar han att vara med i danska ETC laget?

grattis!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Trulsante

Inlägg av Trulsante »

Huzzah för bygdens starke (nåja) man! Ytterligare en anledning att förverkliga Pivo bus 2014 i sommar!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Tackar!

@ Gonka: Vem fasiken skall jag bo med nu nere i Serbien? Kommer sakna dig :/

@ Egge: Svårt val.. not ;). Well att vi hjälpte till lite var nog en sak att sno en plats... jävlar då blir det fina relationer med Dannemarken...

@ Kjelle: En Pivobus med lite glada svenskar hade varit så jädra kul! SKulle ni kunna organisera ett gäng i en buss hade ni nog inte ångrat er (I alla fall inte innan ni måste åka hem ;) )
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017

Inlägg av refabricated »

@Pivobuss
Försök att kirra folk asap! Så kan ni boka på samma hotell som oss.
Kanske finns folk som vill spela i singeln med :) 2 flugor i en smäll, spela i världens tuffaste singel och delta i etc med allt vad det innebär.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

grattis! Nu är det bara en kvar för att svetsa samman det svenska powerhuset :)

Själv är jag grymt intresserad av att åka ner till singeln, men jag bor ju så långt norrut så blir nog flyg isf

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Uppdatering i dokusåpan Svenska ETC 2014 - efter ö rådet i helgen har, på grund av dålig stämning inom gruppen och skrevröt, Olof Esters valt att lämna truppen, i jakt efter hobbyistiska asperationer i mjukislandet Götlaborg. Det är med ett tungt hjärta jag accepterat Olofs avgångsannsökan.
En mans död är en annan mans bröd, hoppas inte Olof dör av skrevrötan, men jag har under samma öråd hittat mina sista talanger för årets lag.
Jag har glädjen att presentera, för lagsämjans skull, vinnaren av 2013 års SM - best sportsmanship, Robert "kickern" Gustavsson!!
Jag vill också passa på att presentera en dubbelt så trevlig medspelare och tvåfaldig vinnare av best sportmanship - Max "fail" Persson
Men glädjenyran är inte över - på plats i den prestigefyllda coachrollen i år har 40k SVEAs minsta Pe/är tackat ja, välkommen Per "lillper" Sturesson

Detta avslutar utröstningarna i örådet. Lag Eastcoast och lag Westcoast kommer nu slåss samman till ett lag - lag Svea 40K.

Med vänlig hälsning,

Kaptenen Papa D

Skriv svar