ETC-laget 2012
Re: ETC-laget 2012
Grattis Daniel!
Nyfikenheten blir jobbig att stilla tills söndag...
Nyfikenheten blir jobbig att stilla tills söndag...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Vilket datum är det? Är grymt sugen på att åka ner och kolla. Har alltid velat åka till Polen och hälsa på sedan min kompis pratade väldigt varmt om det, så lika bra att passa på under detta evanemang om det ligger bra 
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
heppBengtsson den yngre skrev:17-19 augusti i Gorzow, Polen
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Ah, hade helt missat den, låter ju som ett helt rimligt datum för mig också! Får ta med mig lite cheerleader saker om det blir av och vara hejarklack!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Skcuzzlebumm
Grattis till alla fyra! Vi ses i baren;)
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
Lycka till i år! jag hoppas att ni klarar er bra även utan mig.
Sjukt synd att jag inte kunde följa med er i år.
ETC är alltid ett mycket roligt arrangemang.
Sjukt synd att jag inte kunde följa med er i år.
ETC är alltid ett mycket roligt arrangemang.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Jag har tyvärr legat sjuk hela helgen.. Så alla får hålla sig till tåls ett par dagar till... Har inte haft energin att prata med mina sista kandidater...
Med vänliga hälsningar
Daniel
Med vänliga hälsningar
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Krya på dig! Hoppas du är på bättrings vägen iallafall.
Blom försöker bara fjäska till sig Dark Eldar-platsen. Låt dig inte luras, Daniel!Blom skrev:Krya på dig! Hoppas du är på bättrings vägen iallafall.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Efter att ha tjuv lyssnat på massa ETC disskutioner mellan Daniel och David. Är jag mer inne på att fjäska till mig en plats som [amré] eller [armé] faktist ^^Katarsis skrev:Blom försöker bara fjäska till sig [amré]-platsen. Låt dig inte luras, Daniel!Blom skrev:Krya på dig! Hoppas du är på bättrings vägen iallafall.
Senast redigerad av 1 Blom, redigerad totalt 5 gånger.