År 2015 ska jag...

Allmänna diskussioner om Warhammer 40,000
Pipkin

Re: År 2015 ska jag...

Inlägg av Pipkin »

Pipkin skrev:Köpa, bygga och måla två knight errants och en acheron.
En Errant och Acheron klar!

Användarvisningsbild
Boggalogg
Kontakt:

Inlägg av Boggalogg »

Boggalogg skrev:Bli klar med mina Grey Knights (några få terminators, drybrush och forceweapons på c:a 120 modeller)
Måla de Salamanders jag har färdigbyggda (ungefär 3000 poäng)
Måla ett allied Crimson Fist-detachment (16 modeller)
Måla klart ett Inquisitorial detachment (kan vara 1000 poäng)

Optimistiska mål, klarar jag 2 av dem ska jag nog vara nöjd. De som ligger närmast till hands kräver dock att jag köper en ny airbrush...
Byggt en libbe till GK, så där är jag längre ifrån målet än vad jag var vid årsskiftet.
Målat ungefär 1700 poäng Salamanders, men har å andra sidan köpt och byggt mer... Så även där har målet kommit längre bort.
Crimson fists har också fått en libbe sen årsskiftet, men måleriet är påbörjat. Rätt riktning!
Inquisitorial detachment står still...

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

L3go skrev:... måla färdigt mina Blood Ravens och åtminstone komma på hur jag vill basa tyraniderna.
under 2015 har jag:
- kommit på att och hur jag ska bara om Blood Ravens..
- kommit på hur jag ska basa om mina kära Tyranids
- spelat en massa med Tyranids
- insett att hord-nids verkligen inte fungerar för annat än casual play
- blivit sur på GW
- köpt på mig en massa mer space marines istället för att måla det jag har

summa summarum: hälften klart. nu är det bara den jobbiga halvan klar. tur att det snart är semester. :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Mr_riot

Inlägg av Mr_riot »

Bygga klart mina ravenwing till 2000p, kasta bort mitt visa kort så att jag inte kan inhandla nya figurer på ett tag. Ringa till banken då jag inser att man måste ha ett plastkort för att både tanka och handla mat och inte bara köpa modeller....Får ett nytt visa kort, impulsköpa mechanicus för 2000kr, bygga ihop hälften för sedan inse att jag inte är klar med det som jag skulle byggt, tröttna på hobbyn totalt en månad för att sedan speedmåla klart en armè till en kommande väs endagars turnering. Jag inser 3 dagar innan att jag inte kommer att bli klar med allt, så vi droppar målningskraven på turneringen....Copy paste repeat x10

Skriv svar