Se hit! Tablewar cases
Re: Se hit! Tablewar cases
Vi kommer ta emot förbeställningar snart för dom som vill säkra upp att det finns väskor i rätt färg, trays, magneter och liknande inom kort.
Företaget bör vara godkänt om 3 dagar, så då ska vi öppna företagskonto och sen kan vi ta emot beställningar.
Kommer komma ut med info om detta, dels här men också på vår facebook sida.
Med vänliga hälsningar
Polar Bear Trading Company
Företaget bör vara godkänt om 3 dagar, så då ska vi öppna företagskonto och sen kan vi ta emot beställningar.
Kommer komma ut med info om detta, dels här men också på vår facebook sida.
Med vänliga hälsningar
Polar Bear Trading Company
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- Lottomannen
Vet du något om hur långt planerna har kommit på den lilla "under flygstolen"-väskan? För någon vecka sedan hörde jag en intervju om att den var påväg men har inte sett några konkreta datum osv.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
- Lottomannen
Ah, götte.daskad skrev:http://www.kickstarter.com/projects/819 ... -mini-case
Står estimate delivery Mar 2014 där.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Nu börjar det koka, pengarna går till kina inom kort och bolaget ska vara registrerat i början av nästa vecka.
Jag kommer börja ta emot förbeställningar inom kort, för alla er som vill ha en ny leksak till julafton, så fort vi har ett företagskonto.
MvH
Daniel
Jag kommer börja ta emot förbeställningar inom kort, för alla er som vill ha en ny leksak till julafton, så fort vi har ett företagskonto.
MvH
Daniel
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Är de vettiga på flyg å annat eller gäller det vanliga sabol å feldtherr då?
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
hur går det med väskorna?
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Vill bara förtydliga att vi är öppna för affärer. Vår hemsida stökar lite men man kan maila oss för ett prisförslag.
Gå in på www.tablewar.com och lista upp det ni vill köpa, sen mailar ni det till oss på tablewars.europe@gmail.com så tar vi fram en offert(prisbild) till er.
Om ni inte riktigt vet vad ni behöver, maila en armelista ni vill ska få plats så tar vi fram pris till er.
Så alla som är sugna hör av er! Vi har en hel del väskor men vill man ha specifik färg, val av front osv - så rekommenderar vi att ni hör av er omgående då vi är den enda distributören i Europa, så vi hanterar just nu beställningar från England, Tyskland, Polen och Ryssland!
Med vänliga hälsningar
Polarbear Trading
Gå in på www.tablewar.com och lista upp det ni vill köpa, sen mailar ni det till oss på tablewars.europe@gmail.com så tar vi fram en offert(prisbild) till er.
Om ni inte riktigt vet vad ni behöver, maila en armelista ni vill ska få plats så tar vi fram pris till er.
Så alla som är sugna hör av er! Vi har en hel del väskor men vill man ha specifik färg, val av front osv - så rekommenderar vi att ni hör av er omgående då vi är den enda distributören i Europa, så vi hanterar just nu beställningar från England, Tyskland, Polen och Ryssland!
Med vänliga hälsningar
Polarbear Trading