Adepticon - Intresse
Re: Adepticon - Intresse
Jag är fan sugen men har inget pay pal! Fan! Är det nått lag kvar en plats eller?
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart
- theWatchman
Daniel L är med i laget!theWatchman skrev:Jag är anmäld:
Då har vi i laget:
Snot
David G
Jimmy H
Vem mer????
sÅ:
Snot
David G
Jimmy H
Daniel L
Lillen - ovesen ska nog med... Sen finns det 1 Amerika boende svensk som visat intresse.. Då e ni en kort..
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Lag 3: Gastanders, Lillen, schmii och Jörgen eller Argos?
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
-
Gonka Koff
Man behöver inte ha nåt speciellt förutom ett visakort för att betala, paypal har vanlig betalningstjänst också.Lillen skrev:Jag är fan sugen men har inget pay pal! Fan! Är det nått lag kvar en plats eller?
Mvh
Lennart
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
pma argos
och paypal tar ca 1 min att skaffa.
Hej på er! Hoppas alla som kunde åka anmält sig nu. Om jag förstått allt rätt ser det ut som följer:
Lag: Swedish invasion
Henrik Lampen
Richard Petersson
Daniel Hesselberg
Joakim Engström
Lag: Papa D's nemesis
David Gustavsson
Robert "snot" Cederlund
Jimmy Hesselberg
Daniel Leidermark
----------------
Utan lag men anmäld till single osv:
Anders "typhoon-fån" Overseen
Är det någon annan som är anmäld som jag missat?
Ska vi boka hotell på adepticon konventet? Hur vill folk åka, semester innan eller efter konventet? Ska vi bo i chicago på semestern och i förorten under konventet?
/D
Lag: Swedish invasion
Henrik Lampen
Richard Petersson
Daniel Hesselberg
Joakim Engström
Lag: Papa D's nemesis
David Gustavsson
Robert "snot" Cederlund
Jimmy Hesselberg
Daniel Leidermark
----------------
Utan lag men anmäld till single osv:
Anders "typhoon-fån" Overseen
Är det någon annan som är anmäld som jag missat?
Ska vi boka hotell på adepticon konventet? Hur vill folk åka, semester innan eller efter konventet? Ska vi bo i chicago på semestern och i förorten under konventet?
/D