Sida 1 av 9
Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 06 aug 2010, 08:28
av Simon Talltorp
Skulle vara trevligt om alla kunde länka till bloggar, artiklar, resultat osv här så hjälps vi kallenderbitare åt att få ut all information om evenemanget!
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 06 aug 2010, 08:36
av Joppe
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 07:44
av xdanskx
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 08:13
av xdanskx
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 09:36
av Snot
nån ETC'are får installera bambuser och streama hela ETC

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 09:44
av xdanskx
nån som vet vilka sverige möter första matchen ??
i WHFB möter vi slovenien iaf
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 11:09
av Simon Talltorp
snot: det var ju min och dansks plan men det stack på att jag var tvungen att jobba, det får bli nästa år!
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 11:14
av xdanskx
tydligen möter frankrike tyskland i första... interesting
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 19:54
av Lantto
Re: Samla ESC/ETC rapportering här!
Postat: 07 aug 2010, 21:46
av guildmaster
Senaste nytt från länken ovan. Tre rundor spelade.
USA leder med sverige som 2a. De möts i första matchen imorgon. He he!