Sida 1 av 9

Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 06 aug 2010, 08:28
av Simon Talltorp
Skulle vara trevligt om alla kunde länka till bloggar, artiklar, resultat osv här så hjälps vi kallenderbitare åt att få ut all information om evenemanget!

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 06 aug 2010, 08:36
av Joppe

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 07:44
av xdanskx
Bilder från ESC:

http://yfrog.com/bh2u0tj
http://yfrog.com/b91zimj

Från bad dice podcast

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 08:13
av xdanskx
amerikanska WHFB-laget....

http://tweetphoto.com/37339769

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 09:36
av Snot
nån ETC'are får installera bambuser och streama hela ETC :D

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 09:44
av xdanskx
nån som vet vilka sverige möter första matchen ??
i WHFB möter vi slovenien iaf

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 11:09
av Simon Talltorp
snot: det var ju min och dansks plan men det stack på att jag var tvungen att jobba, det får bli nästa år!

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 11:14
av xdanskx
tydligen möter frankrike tyskland i första... interesting

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 19:54
av Lantto
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 19&t=75481

Här verkar det komma resultatuppdateringar!

Re: Samla ESC/ETC rapportering här!

Postat: 07 aug 2010, 21:46
av guildmaster
Senaste nytt från länken ovan. Tre rundor spelade.

USA leder med sverige som 2a. De möts i första matchen imorgon. He he!