bonga!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: bonga!
Antingen är Asplunds pappa sjukt ung, eller så behöver jag ta ett snack med min mamma...
- speedfreek
Eller så läste jag fel.
Det är hans pappa som är sjukt gammal, inte din.
(däremot är din pappa gubbsjuk, men det hör inte hit)
Det är hans pappa som är sjukt gammal, inte din.
(däremot är din pappa gubbsjuk, men det hör inte hit)
Vadå sjuttiåtta bast är väl ingen ålder? 
Ni RT-medlemmar är inte kloka.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
Du är en RT-medlem.Delirium skrev:Ni RT-medlemmar är inte kloka.
När ska jag bli less på "du är..." ?
-
Gonka Koff
Jahaddå, hur gick det på premiären nu då?Izin skrev:... 12 timmars sömn på 3 dygn, ingen text sitter och premiär imorgon.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Lillpojken är full...
"premiär" för det också.
"premiär" för det också.
-
Gonka Koff
Ah, jo tjena... stackars lellepöjken har ju blivit lurad till både det ena och det andra har man ju hört. Allt från spritorgier med bar överkropp tillsammans med småfeta äldre alkoholiserade spelmissbrukare i Italien, till att bli inlurad i en pruttinpyrd snuskbuss utanför diverse suspekta spelkonvent.
Den här teateruppsättningen kanske är hans sista hamlstrå, hans sista chans att bryta sig fri från det destruktiva tenngubbemissbruket...
Den här teateruppsättningen kanske är hans sista hamlstrå, hans sista chans att bryta sig fri från det destruktiva tenngubbemissbruket...
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- speedfreek
Mycket roligt att teatern blir det normala livets räddningsplanka bort från det destruktiva tennsoldatslivet. Udda.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"