bonga!
-
Gonka Koff
Re: bonga!
Det börjar helt klart bli läge att åka hem till far och lägga net-nanny filter på allt 40k-relaterat i hans dator. Mitt arv ligger nog risigt till om han får reda på vilka hopplösa nördpajaser jag umgås med.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
f-cking j-vla skit telia har stängt av mitt bredband.. och skickat en bekräftelse på att jag har sagt upp det, vilket jag inte har gjort.....
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Alla telefon- och bredbandsbolag är idioter. Tyvärr måste man ha något av dem.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
-
Silversixx
Min personliga favorit är "Har du problem att installera ditt bredband? Besök då gärna vår hemsida".
Samt att dom berättar på sin telefonsvarare vilka områden som har problem, när man har IP-telefon...Silversixx skrev:Min personliga favorit är "Har du problem att installera ditt bredband? Besök då gärna vår hemsida".
efter ett smått uprört samtal så låvade de att sätta på min internettupkopling igen om 1-2 dager.. samt att jag inte behöver betala den sluträkning på resten av bindningstiden som de kommer att skicka till mig,
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Asbra. Erkänn nu att du faktiskt hade avbeställt det hela på fyllan och att det här bara är bonus...
När jag tänker efter så påminner det mig om när jag tecknade nytt bredbandsavtal på fyllan en gång och uppgraderade mitt internet från 10 mb/s till 100 mb/s, för det gick för långsamt att ladda ner porren. Bara ett års bindningstid...
När jag tänker efter så påminner det mig om när jag tecknade nytt bredbandsavtal på fyllan en gång och uppgraderade mitt internet från 10 mb/s till 100 mb/s, för det gick för långsamt att ladda ner porren. Bara ett års bindningstid...
Ah, den gamla goda tiden...
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
Ni 40k nördar och Henrik Lampéns far borde sluta hänga här.
DEÄT FIENSS IENGÄT HOEPP OEM DIEN SÅEN!
DEÄT FIENSS IENGÄT HOEPP OEM DIEN SÅEN!
17,83
-
Silversixx
Du är gammal nog att minnas oranga telefonautomater, tv utan fjärrkontroll, modem, Pamela Anderson när hon var ung på riktigt och mycket mycket mer!Delirium skrev:Ah, den gamla goda tiden...
Din gamla goda tid är alldeles för stor, så du får dela upp den i mindre bitar såsom "Den gamla goda tiden när jag var yngre än er" och "Den gamla goda tiden då jag var lika gammal som er"...