bonga!
-
the godfather
-
Jocke Rapp
- Site Admin
-
the godfather
Re: bonga!
jag var assistent i den kvinnliga undersökningen.
fan tur man inte lirar så mkt brädspel ... :Sthe godfather skrev:http://www.svenskbladet.se/halsa/index. ... leken.html
- black templars @ time of ending -
Okey svenska40k jag har en fråga. Hur mycket kokain behövs det för att en space marine ska bli hög som fan?
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
de kan nog inte bli det.n00bn skrev:Okey svenska40k jag har en fråga. Hur mycket kokain behövs det för att en space marine ska bli hög som fan?
iom att deras kroppar har olika försvar och vissa av dem till och med kan andas giftig gas så ...
kan tänkas att deras kroppar helt enkelt har organ som filtrerar bort allt som påverkar kroppen.
- black templars @ time of ending -
Space Wolves tävlar ju i vem som kan dricka sprit snabbt nog för att däcka av det. Så de borde väll kunna bli höga men måste då ta mycket och väldigt snabbtpaintner skrev:de kan nog inte bli det.n00bn skrev:Okey svenska40k jag har en fråga. Hur mycket kokain behövs det för att en space marine ska bli hög som fan?
iom att deras kroppar har olika försvar och vissa av dem till och med kan andas giftig gas så ...
kan tänkas att deras kroppar helt enkelt har organ som filtrerar bort allt som påverkar kroppen.
Ägare av Weighted Dice din Spellbutik i Katrineholm och på Nätet
- speedfreek
Scott Pilgrim vs. the Wolrd har Sverige premiär idag, hoppas jag inte är den enda här som ska se den 
Alexander Merinen
- Jimmy Johansson
Kommer inte se den på bio, smidigare att vänta in Blu-Rayrealase och glo på den hemma istället 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()