bonga!
-
Gonka Koff
Re: bonga!
Men vaffan? Ska Rocke Japp å Daggy mova hit? najs! Nytt jobb?
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
jippidippi!
igår på tåget träffade jag två warhammernördar! ska ta mig till GW i förorten bredvid och nörda mig och kicka lite OZ azz!
dags att börja köpa ihop en SM armé då alltså wiiii
jeppa den borde gå såhär:
Jag är en kissbiffsbajsman!
bi ba ba do
igår på tåget träffade jag två warhammernördar! ska ta mig till GW i förorten bredvid och nörda mig och kicka lite OZ azz!
dags att börja köpa ihop en SM armé då alltså wiiii
jeppa den borde gå såhär:
Jag är en kissbiffsbajsman!
bi ba ba do
jocke får jag komma förbi?! 
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Vi blir klubbkompisar och allting! Whohoo! Yes, Stockholmsjobb, sjukt läskigt.Gonka Koff skrev:Men vaffan? Ska Rocke Japp å Daggy mova hit? najs! Nytt jobb?
Om du menar ikväll på min utflyttningsfest så är du väldigt välkommen. Om du menar i Stockholm...så är du välkommen då med! =)pära skrev:jocke får jag komma förbi?!
- speedfreek
Platsar du i Australiens landslag?Chasper skrev: Jag är en kissbiffsbajsman!
bi ba ba do
- speedfreek
om nån undrar hur svårt det är att få bort chaos black sprej från sitt ollon så kan jag ge en detaljerad beskrivning..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
posta en tutorial med bilder!