Säljes/Bytes Orks, Eldar,Sisters of battle,WoodElves &Undead
Moderator: Katarsis
Re: Säljes/Bytes Orks, Eldar,Sisters of battle,WoodElves &Un
Skickat till dig PM jag har!
- bolterochkniv
lust att sälja av de två nya trukkarna, samt eventuella medföljande bits?
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Har förstått att priset på orkerna är lite högt även om det är mycket grejer.
så sänker nu priset på hela ork armen från 6000 till 4000kr
@bolterochkniv: sorry för att jag inte svarade på PM:et. jag är inte riktigt intresserad av att sälja trukksen separat än, då jag tror att om någon är intresserad av en stor orkarme så är trukks väldigt attraktiva (speciellt då dem gamla är så fula)
så sänker nu priset på hela ork armen från 6000 till 4000kr
@bolterochkniv: sorry för att jag inte svarade på PM:et. jag är inte riktigt intresserad av att sälja trukksen separat än, då jag tror att om någon är intresserad av en stor orkarme så är trukks väldigt attraktiva (speciellt då dem gamla är så fula)
- bolterochkniv
full förståelse! hade varit nice om du hörde av dej ifall du ändrar dej.
Elias Österlund
Hej,
är lite intresserad av lite av dina ork-grejer om de finns kvar. vad av detta är senaste editionens modeller och vad vill du ha betalt för:
Meganob
· komandos 4
· komando med big shoota 1
· Komando nobb med power claw 1
· Burnas 8
· Boys med Shootas33
· Stormboys 8
· Stormboys nob med power claw 1
· Grotz 30
· Slaver 1
· Squighound 1
· Nya trukks 2
omonterat:
Burnas 4·
Lootas 4
mvh Petter
är lite intresserad av lite av dina ork-grejer om de finns kvar. vad av detta är senaste editionens modeller och vad vill du ha betalt för:
Meganob
· komandos 4
· komando med big shoota 1
· Komando nobb med power claw 1
· Burnas 8
· Boys med Shootas33
· Stormboys 8
· Stormboys nob med power claw 1
· Grotz 30
· Slaver 1
· Squighound 1
· Nya trukks 2
omonterat:
Burnas 4·
Lootas 4
mvh Petter
Hej du har pm.
-
genocidest
2 år gammal tråd, men finns det en chans att den kvinnliga inquisitorn fortfarande finns kvar?