Säljes: Dark Eldar

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Frejdruk

Säljes: Dark Eldar

Inlägg av Frejdruk »

Hej,

jag har en liten samling dark eldar vilka jag vill bli av med för att (del)finansiera andra saker jag vill ha! De här köpte jag strax efter codexen släpptes och har målat av och till sen dess. Spela med dem har jag dock bara gjort några få gånger under 5th, och inte riktigt fastnat för dem. Nu behöver jag som sagt göra mig av med lite grejer innan jag kan köpa mer plastknark :D De målade modellerna är målade med tunna lager, så strippa dem och måla om bör inte bli några problem. Det jag har är följande:

10 Dark Eldar Kabalites (blaster, splinter cannon)
10 Wyches (hekatrix med agoniser, en shardnet&impaler, en razorflail)
2 Raiders
3 Reaver Jetbikes (en med blaster, en med Cluster caltrops. Kan skicka med heat lance-delen om köparen önskar)

Bilder:

Hela samlingen:
Bild

Som ni ser är en raider omålad. Båda raiders står utan crew members, men jag skickar naturligtvis med delarna till crew members, och allt annat grejs som man får med i Raider-lådorna.

Reavers:
Bild

Kabalites:
Bild

Wyches:
Bild

Som ni ser 8/10 wyches färdigmålade.

För denna samling vill jag ha 550 kr (köparen står för frakten). Har också codexen vilken man kan få om man lägger till en 50-lapp typ. Alternativt är jag intresserad av att byta dem mot något intressant av ungefär samma värde, främst av allt kanske Cygnar från det där andra spelet. Space marines eller andra warmahordes-samlingar kan också vara intressant, om det är en fin deal :)

Modellerna finns i Linköping för de som undrar :)

Fredrik

Olov

Re: Säljes: Dark Eldar

Inlägg av Olov »

Helt klart intresserad, vad kan du tänka dig att byte mot från Warhammer 40k?

Annars är ju pengar alltid ett alternativ ;)

Frejdruk

Inlägg av Frejdruk »

Dessa blev inte sålda. Byten till cygnar eller Circle Orboros kan vara intressanta, eller pengar så klart :)

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

Säljer du lösa delar? Eventuellt intresserad av jetbikes..

Frejdruk

Inlägg av Frejdruk »

Om någon annan kommer och köper upp de andra delarna kan jag tänka mig att sälja det i delar, men vill inte bli av med bara jetbikes :) så om någon annan stiger in och vill ta resten/delar av resten så visst, då kan de gå i delar

Skriv svar