Jag säljer härmed alla mina orks. Jag lägger upp dem med priser var för sig, dessa priser ÄR förhandlingsbara.
OBS! Alla konverteringar är väldigt väl gjorda. Allt som är målat är målat med tunna lager så det är bara att spraya över om man så önskar. De är dessutom rengjorda från allt gjutskägg.
Jag skickar grejorna väl paketerade med skumemballage och bubbelplast.
Jag ber också om ursäkt för halvkassa bilder, men det ska nog vara OK. Målningen är dock betydligt bättre i verkligheten. Jag kan skicka fler bilder om ni önskar.
FORDON
Dakkajet: Elegant målad om man vill ha kvar målningen. I princip allt från lådan följer med. 300 kr
Dakkajet
Dakkajet bitz
Divebommer: Inte ihopsatt men grundmålad. I princip allt från lådan följer med. Jag missade att få med basen och två stora bomber på bild men de följer naturligtvis också med. 300 kr
Divebommer
Divebommer bitz
INFANTERI
11 Sluggaboyz: Gjorda av fantasy savage orks med bössor. Tanken var att trukken skulle vara till dem och att de är "förslavade" orks. 100 kr
Sluggaz 1
Sluggaz 2
1 Shock attack gun: Svartsprayad. Ingen bild tyvärr men i metall och original. Dock inget huvud. 100 kr
Ja, thats it folks! Det kommer nog att komma upp mer bitz och grejer. Jag letar och sorterar fortfarande.
Om ni är intresserade skicka ett meddelande eller posta här.
ALLT SKA BORT!
Betalning sker till mitt Swedbankkonto.
[Säljes] Stor försäljning av orks!
Moderator: Katarsis
-
Nebuchadnezzar_II
[Säljes] Stor försäljning av orks!
Senast redigerad av 4 Nebuchadnezzar_II, redigerad totalt 23 gång.
-
katzenjammer
Re: [Säljes] Stor försäljning av orks!
Riktigt fin arme, speciellt fordonen.
Flesh is a design fault
Jag har sett grejerna i person och du har rätt i att bilderna inte gör grejerna rättvisa, det är riktigt snyggt det som är färdigmålat! Lycka till med försäljningen.
-
Nebuchadnezzar_II
Ja, grejorna åker fort! Skynda på medan det finns kvar något!