(Säljes) Målar tjänster av FrankenNerd

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

(Säljes) Målar tjänster av FrankenNerd

Inlägg av FrankenNerd »

Hej på er!

Det råkar vara såhär att jag sysslar med comissions, är en målare sen 12 år tillbaka, jag har gjort väldigt många kunder nöjda med mina verk ;)

Kolla in min hemsida http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=101880
Kommer även starta en blogg snart där jag lägger upp mina dags verk.
Vad jag har fått höra av Sammarbetare och kunder är jag en av de bättre i sverige som gör comissions.

Kontakta mig gärna på FrankenNerd@hotmail.com så fixar jag dina figurer snyggt (ditt val av standard förstås) och eventuellt snabbt ifall du ska på turnering elr liknande.
Det är inte mkt jag inte kan göra;) men vi har alla begränsningar hehe:P

Lite exempel bilder inte det bästa jag gjort men för att ge inblick:
Bild

Bild

Hoppas ni gillar mina verk.
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Användarvisningsbild
FrankenNerd
Inlägg: 152
Blev medlem: 13 nov 2009, 14:58
Ort: osby
Kontakt:

Re: (Säljes) Målar tjänster av FrankenNerd

Inlägg av FrankenNerd »

Hejsan,

vill bara säga att min blogg är uppe nu me där kan ni se mina senaste projekt o annat :)
http://frankennerd.blogspot.com/
Vi målar/konverterar på order
Gilla facebook sidan: https://www.facebook.com/pages/WarpStor ... 8399790059
Info: http://www.warpstormpainting.com/

Skriv svar