Det råkar vara såhär att jag sysslar med comissions, är en målare sen 12 år tillbaka, jag har gjort väldigt många kunder nöjda med mina verk
Kolla in min hemsida http://www.nogg.se/startpage.asp?idHomepage=101880
Kommer även starta en blogg snart där jag lägger upp mina dags verk.
Vad jag har fått höra av Sammarbetare och kunder är jag en av de bättre i sverige som gör comissions.
Kontakta mig gärna på FrankenNerd@hotmail.com så fixar jag dina figurer snyggt (ditt val av standard förstås) och eventuellt snabbt ifall du ska på turnering elr liknande.
Det är inte mkt jag inte kan göra;) men vi har alla begränsningar hehe:P
Lite exempel bilder inte det bästa jag gjort men för att ge inblick:


Hoppas ni gillar mina verk.