Säljes - Terräng, Doc-Armé, Dwarf-Armé, We-Armé, 40K Marines

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

bahh

Säljes - Terräng, Doc-Armé, Dwarf-Armé, We-Armé, 40K Marines

Inlägg av bahh »

Endel av grejorna är nu sålda på det gamla hederliga sättet och Resten finnes nu på Tradera till lägre utropspriser: http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... gnr=697179

Bjuuud på!

Hallå! La upp denna tråd på SWFBR, men tänkte att alla som hänger här kanske inte hänger där ;)

Hej alla! Har inte haft möjlighet att spela på några år och nu är det 3e flytten som allt ska kånkas av känslomässiga själ, så det är dags för mig att sälja av allt.

Alla grejor finns i Örebro, men kan skickas om köparen betalar frakt. Flytten ska gå till Oskarshamn, så det är fullt möjligt att ta med dit om köparen skulle vilja det.

Då jag inte vart aktiv här på några år så har jag väldigt dålig koll på marknadsvärdet på prylarna eller vad som är populärt att spela i kompade sammanhang. Därför så är alla priser förhandlingsbara med rätt argument! Jag har varken för avsikt att blåsa eller bli blåst, så bara hojta om något är för dyrt (eller för billigt :P).

Inga saker säljes styckvis utan i hela arméer/terrängpaket osv. Till samtliga arméer och terrängen kan jag skicka med den flock jag använt till baserna, träd etc och även färger och sådant kan skickas med (Där emot kan ju färger som bekant åldras). Varje armé/paket har ett eget photobucketalmbum där du kan kolla. Om det skulle saknas någon viktig bild för att du ska kunna köpa kan jag självklart fota enstaka extrabilder.

Jag finns på fors.mattias@gmail.com och 0736976630. Ska även försöka titta till denna tråd lite. Bara maila, messa eller ring om du undrar över något!

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL FLER BILDER! (Finns närbilder på det mesta!)

Färdigmålad Deamons of Chaos-armé - Nurgle/Snigeltema! - TRADERA
Armén är enligt mig relativt snyggt målad "Table-top-kvalle". Då det passar det slemmiga temat och det mesta är metall så är nästan allt lackat med en gw-gloss så att färgen ska sitta på bra. Det är mycket konverteringar/skulpteringar för att allt ska passa temat. Klicka på bilden för massa närbilder etc!
-1st Dubbel GW-väska där allt får plats
-14st nurglingbaser + 10st utan nurglings (totalt 24)
-Furies
-Totalt 99st Plaugebearers som består av 3st full command(ja nurglings är klockrena musikanter, de både sjunger ”bra” och låter mkt om man trampar på dom), 3st 4-filler, 3st 8-filler (2 jättesniglar och 1 ”how to become a pleaguebearer) och 58 gamla metall- PBs. Brukade spela de i 3 grupper enligt bild
-3st Beasts Of Nurgle (Specialbyggda ”snigelryttare” gjorde av greenstuff, pleagueberares och tyraniddelar)
6st Flamers varav en är målad i annan nyans som kan spelas som champ
5st Flesh Hounds
20st Pink Horrors (Skulpterade som Snigel-ish med green stuff och tyraniddelar )
2st Herald of Tzeentch (Skulpterade i samma tema som horrors fast med fler ögon osv)
1st Herald of Khorne med Chariot (Konverterad från en bloodcrusher och en WoC chariot. Heralden är avtagbar om han skulle dö/vandra fritt, se bilder)
1st Herald of Khorne on Juggernaut BSB (Grunden är en WoC-hjälte)
1st Great Uncleane One
1st Bloodthirster Byggd av bla. ett troll, Dark-Elves Manticore-vingar och en nyckelringskedja
1st Deamon Prince (Green-stuff-moddat troll)
1st Herald of Nurgle BSB (Gjord av blandade delar, bla. beastmen)
1st Herald of Nurgle (Osäker på varifrån modellen kommer)
1st Herald of Nurgle on Palanquin BSB (Ovanlig gammal modell där allt är original förutom ”BSB-delen” som är konverterad från en klädgalje, smyckeskedja och dvärg från något boxed-set med orker tror jag)
10st Av de ondaste tärningarna jag hittade när jag spelade med denna armén.
-1x Codex (Näst senaste?)
Bild

Wood Elves - 70% Målad armé - 2700kr - SÅLT
Perfekt armé för den som vill komma igång fort men endå ha chans att ge armén en egen touch. Som på Nurglé-armén har jag lagt mycket tid för att att armén ska kännas enhetlig och temad. Målningen är som på Nurgle- Relativt snygg Table-top-kvalle. Klicka på bilden för massa närbilder etc!
1x- Single GW-väska
36x Glade Guard (16 omålade i obruten förpackning)
32x Dryads (24 målade)
23x Eternal Guard (inkl fc) byggda från sagan om ringen-figurer och gw-träd som filler. Gjorda så att de står i formation som reglerna säger men lite mer oregelbundet för att passa WE-temat och och med att andra ranken har en attack har de spjut och de i första som har två attacker har svärd. Målat förutom command groupen och så är de inte färdigbasade och "löven i trädet" behöver limmas på (Självklart följer allt sådant med)
16x Wardancer (Fc), 2 omålade
6x Wild Riders incl FC konverterade från dryads och glade riders samt empirebits
6xWaywatcher(omålade)
4x Treekin (omålade)
1x Branchwraith (Konverterad från skogsdelar och en dryad)
1x Dragon omålad (He-drake med symboler borttagna), Behöver en highborn
1x Great Stag omålad (kislev-björn som är bearbetad), Behöver en Hero-ryttare
1x Alter Heromed great weapon (Konverterad från wood elf lord with bow och bits)
1x Highborn till fots med great weapon
1x Treeman
1x Spellweaver halvmålad
1x Hero BSB som går med eternal guard konverterad från div. bits från WE och empire
Massa bits och några extra sagan-om-ringen-figurer som kan användas i fillers etc.
Bild

Dvärg-projekt i behov av kärlek - TRADERA
Köpte denna armé på ebay och har sedan kompleterat med lite figurer. Skulle blivit mitt nästa projekt. Det som är målat är helt okej gjort men skulle behövs snyggas till med lite shades och basning osv. Perfekt för den som vill ha en rivstart med nya armén.
1st GW-väska där nästan allt ryms
20st Ironbreakers inkl FC
21st Warriors med handvapen och sköld inkl FC
10st Longbeards med great weapon inkl FC
12st Crossbowmen Inkl FC
24st Thundereers ink 2 FC
17st Miners inkl 2fc, men bara en champ
2st Boltthrowers inkl crew (1st ny i obruten förpackning)
2st Organgun inkl crew
1st extra crew. Ville minnas att jag hade en vanlig kanon med, men httar den ej
1st Slayer (Spelade som ngn form av hjälte)
1st Thoorek Ironbrow (Eller bara som Runelord på altar, extra delar till Thoorek finns på extern bild)
1st Runesmith
1st Hero (eller vad den vanliga huggarhjälten nu heter)
1st Lord med sköldbärare
1st Engineer Guildmaster Burlovic Damninson Gammal oöppnad förpackning
2st Gyrocopter (1st Ny Bara plasten av förpackningen och en Gammal modell i behov av kärlek, se extern bild)
Bild

Terrängpaket - 2500kr - SÅLT
Allt utom ett hus är färdigmålat/flockat och klart för spel
- GW/citadel realm of battle gameboard (med tillhörande väska)
-GW/citadel vakttorn
-3st skogar i blandade storlekar med flyttbara träd
-GW/citadel hus, halvmålat (se separat bild)
Bild

40k- Marines/Space wolves med bla 4 dreadnoughts - TRADERA
Detta var mitt 40k-projekt som spelades med space-wolfs-codexet. Klart man gillar dreadnoughts! Är väl cirka 70% målat i ett enkelt men effektivt färgschema som går fort att måla upp.
1st Dubbel GW-väska där allt får plats med god marginal. Innehållet i ena sidan är från en gw fordons-väska
1st Space Wolves Codex (+ gammal marine codex)
1st Landrider
1st Rhino/Predator (Alla rörliga delar magnetiserande och avtagbara, även tornet. så man kan bygga om Bygga om till Rhino/Predator helt enligt fluff)
3st Dreadnought. Finns ett gäng olika vapen/armar att välja mellan Se bild. Bla en Forgeworld plasmacannon. Allt är magnetiserat så det går att byta fritt
1st Forgeworld Dreadnought med Plasmacannon. Spelade den som ”Bjorn The Fell handed”
9st Vanliga Grey Hunters/Marines med Closecombat weapon
5st Vanliga Grey Hunters/Marines Med Bolter
1st Champ med Powerfist
2st Greyhunters/Marines med Meltagun
1st Grey Hunter/Marine med Flamer
7st Devastators/Longs Fangs (2st Lascannon 2st Plasma Cannon 2st Rocket 1st Heavy Bolter)
6st Terminators (2st Med assault cannon och 1 champ)
10st Assault Marines med Jetpacks (Finns ytterligare 2 eller 3 på extern bild i behov av kärlek)
Extern bild:
10st Scouts (1 champ, 4 sniper rifile, 1 shotgun, 4 close combat weapon)
1st Bike behov av kärlek
1st Bike med sidovagn med heavy bolted i behov av kärlek
Lite övriga marines och orcdelar
1 Burk med massa olika spacemarine-bitz och bland annat en hjälte i metall med jetpack i behov av kärlek
1st Helt ny och inplastad vindicator
1st Drop Pod Ny i förpackning som jag bara börjat montera lite
1st Ny space marine commander med bara plasten avtagen
Bild

Övrigt
-Massa tärningar
-Arc of visability
-Templates
-Massa färger random bits etc.
-Random resin drakfigur som jag tänkte ha i ett gammalt empire-projekt
Bild

Jag finns på fors.mattias@gmail.com och 0736976630. Ska även försöka titta till denna tråd lite. Bara maila, messa eller ring om du undrar över något!

Ps. Sorry för ev. stavfel eller andra felaktiga ordval!
mvh Mattias
Senast redigerad av 1 bahh, redigerad totalt 19 gånger.

OhmanJ

Re: Säljes - Terräng, Doc-Armé, Dwarf-Armé, We-Armé, 40K Mar

Inlägg av OhmanJ »

Jag är eventuellt intresserad av några saker under rubriken övrigt. Jag mailade tidigare när jag såg tråden på swfbr men har inte fått något svar ännu så jag mailade igen!

bahh

Inlägg av bahh »

bump! Allt utom terräng finns kvar

bahh

Inlägg av bahh »

Wood Elves och Terrängen är nu sålda! Resten finnes kvar

bahh

Inlägg av bahh »

BUMP! Nu finns det som är kvar på tradera: http://www.tradera.com/finding.mvc/item ... gnr=697179

Skriv svar