SÅLT!

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Jörgen

SÅLT!

Inlägg av Jörgen »

Allt sålt :D
Senast redigerad av 1 Jörgen, redigerad totalt 1 gånger.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Re: Säljes: Nya Tyranids

Inlägg av Kaptenen »

Näej.. Jörgen ger du upp Nids..? :(

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Kaptenen skrev:Näej.. Jörgen ger du upp Nids..? :(
Suget för nids är i botten just nu och jag behöver lite pengar så tyvärr ser det mörkt ut för dom.

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Dåligt med intresse verkar det som :(
Är det orimligt att vilja ha 80% av nypriset för dessa eller vill folk kanske köpa delar istället?

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Jag tror att de flesta gamla och nya Tyranid-spelarna redan har köpt på sig mer än de behöver av de nya släppen, kanske en något mättad marknad just nu?

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Är rätt sugen, men har svårt att rättfärdiga för mig själv att köpa mer nids innan redan påbörjade projekt är klara. :(
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Nån som skrev "not gonna happen" i samma säljtråd jag har på sverokshemsida
så blev lite fundersam om priset var helt galet men kan vara som du säger kapten folk har vad dom behöver just nu.

L3go: Ja du får ju hemskt gärna köpa dom, får väl sänka priset en aning för att lura dej i fällan ;)

Användarvisningsbild
Samuel

Inlägg av Samuel »

Är 80 % av nypriset, nypriset i Sverige eller från en stor brittisk nätbutik? De brittiska firmorna brukar ju vara 20 % billigare i grund, vilket gör att om man köpt sakerna i Sverige har svårt för att få tillbaka mer än 60 - 70 % av det man betalade. Jag sålde av lite oöppnade paket och fick inte mer än 50 %, vilket gör att jag nu skiter i att sälja det jag har och istället hamstrar för eventuella projekt någon gång i framtiden.

NIB

Re: SÅLT!

Inlägg av NIB »

Nu ser jag att snubben sålt allt, men grundidén om man ska sälja är väl att kolla hur man ligger till i pris jämfört med Waylandgames. Har man sen kladdat färg på gubbarna så får man gå ned i pris. Ännu mer om man gjort dumma val till beväpning av typen Deathspitters på MC's.

Skriv svar