Jag har ingen aning om hur mycket poäng det är och jag vet heller inte vad allt kostade. En hel del är konverterat, armén innehåller även lite Forgeworld och bits från andra mindre resinföretag. Om man vill ha instruktioner på hur jag har målat och med vad så finns det att få.
Jag tar också tillfället i akt och kommenterar de usla bilderna jag lyckades producera för den här försäljningen. Antagligen så var jag hög på påskgodis.

2 Rhinos är magnetiserade och kan bli Predators med alla options, en kan bli en Whirlwind och en kan bli en razorback med heavybolters. Land Raidern är också magnetiserade och kan ha alla options som grund-kiten erbjuder. Land Raidern ska föreställa Rynn's Might.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Command Squad on Bike. Konverterade från Dark Vengence-lådan. 3st har combi-flamers på mopparna. En är Chaptermaster/Captain resten är
Apotekare, champion och två vets

Vanguard vets, pimpade med poser, laurels, skulls, honors marks och höftskynken. Relic blade på vets sergeant.

S1

S2

S3

S4

Command Squad med Chaplain i resin, bits och marks för vet status på-klistrat.

Sternguards utsmyckade med olika bolter rounds, märken, laurels osv.

Specialweapons och ett par squad vets.

Scout on bike.
Medföljer gör också en väska. I väskan får dock endast det som är på första bilden plats.
Jag vill att du erbjuder mig en summa för armén känner jag mig tillfredsställd så säljer jag direkt. Jag är inte på något vis desperat så skambud kan ni hålla för er själva. Jag har även massor av bits och kan skicka med alternativa vapen mm om något önskas. Fråga om nått är oklart.