[Köpes] Tyranids
Moderator: Katarsis
[Köpes] Tyranids
Allt är av intresse, målat som omålat.
-
MikaelAndersson
Re: [Köpes] Tyranids
Är du intresserad av 2:nd edition (metall) så har jag mycket färdigmålat.
Det kan absolut vara intressant. Är isåfall främst biovores och zoanthropes ifall du har några?MikaelAndersson skrev:Är du intresserad av 2:nd edition (metall) så har jag mycket färdigmålat.
-
MikaelAndersson
Har tre zoanthropes av den gående modellen, dvs den allra första versionen. Även screamerkillers, hunterslayers och hormagaunts. Tyvärr inga biovores.
Klart intresserad utav dina Zoanthropes. Pris på dem?MikaelAndersson skrev:Har tre zoanthropes av den gående modellen, dvs den allra första versionen. Även screamerkillers, hunterslayers och hormagaunts. Tyvärr inga biovores.
Vad är hunterslayers för figurer? Aldrig hört talas om dem
Skulle du vara intresserad av runt 100 hormagaunts? En del målade, medan andra sitter fortfarande på sprues!
-
MikaelAndersson
Är det senaste plastversionen kan det vara av intresse beroende på pris.qwasiman skrev:Skulle du vara intresserad av runt 100 hormagaunts? En del målade, medan andra sitter fortfarande på sprues!
Hur blev med de figurerna jag var intresserad att köpa utav dig?MikaelAndersson skrev:Är det senaste plastversionen kan det vara av intresse beroende på pris.qwasiman skrev:Skulle du vara intresserad av runt 100 hormagaunts? En del målade, medan andra sitter fortfarande på sprues!
MikaelAndersson skrev:Är det senaste plastversionen kan det vara av intresse beroende på pris.qwasiman skrev:Skulle du vara intresserad av runt 100 hormagaunts? En del målade, medan andra sitter fortfarande på sprues!
Det är senaste!
Säljer genestealers, broodlord och warriors från senaste startboxen (BA vs tyranids).