Då tiden inte räcker till för att måla och hobbya längre så funderar jag på att försöka byta mina Thousand Sons mot en annan armé.
Det jag är intresserad av är enbart 30k armé, jag är inte så petig när det kommer till kinacasts men jag vill se bilder på enskilda figurer.
Det jag sitter på är runda slänga 7000p och jag söker något likvärdigt.
Bilder på armén kan ni hitta här:
http://heresy30k.invisionzone.com/topic ... -prospero/
Jag har varit dålig på att uppdatera så bilder på allt hittas inte där men hör gärna av er så kan jag ta fler bilder om ni är intresserade av ett byte.
Det som armén innehåller är detta:
Praetor 100
Praetor in Terminator armour 135
Librarian in Terminator armour 130
Primus Medicae in Terminator armour 130
Ahzek Ahriman 225
Magnus the Red 495
10 Tactical Space Marines: Tactical Sergeant; 9 Tactical Space Marines 125
10 Tactical Space Marines: Tactical Sergeant; 9 Tactical Space Marines 125
7 Tactical Support Marines: Tactical Support Sergeant; 6 Tactical Support Marines; meltaguns 235
10 Veteran Space Marines: Veteran Sergeant; Marksmen; 9 Veteran Space Marines; Brotherhood of Psykers (Mastery Level 1); 6 × combi-weapon; melta bombs; Asphyx shells 290
10 Terminators: Terminator Sergeant; 9 Terminators; Brotherhood of Psykers (Mastery Level 1); 2 × power fist; 3 × chainfist; Reaper autocannon; plasma blaster; Asphyx shells 440
Contemptor Dreadnought Talon
• Contemptor Dreadnought: Dreadnought close combat weapon (graviton gun); Dreadnought close combat weapon (graviton gun); extra armour 210
Contemptor Mortis Dreadnought: 2 Kheres pattern assault cannons; extra armour 185
10 Khenetai Blades: Khenetai Blademaster; 9 Khenetai Blades 310
5 Sekhmet Terminators: Sekhmet Inceptor; 4 Sekhmet Terminators; 3 × power fist; chainfist 280
5 Sekhmet Terminators: Sekhmet Inceptor; 4 Sekhmet Terminators; power fist; chainfist 270
Anvillus Pattern Dreadclaw Drop Pod 115
Storm Eagle Assault Gunship 210
Xiphon Pattern Interceptor 205
Javelin Attack Speeder Squadron
• Javelin Attack Speeder 55
• Javelin Attack Speeder 55
10 Heavy Support Marines: Heavy Support Sergeant; 9 Heavy Support Marines; missile launchers 285
Predator Strike Squadron
• Predator: Squadron Command Tank; 2 sponson-mounted heavy bolters 130
• Predator: 2 sponson-mounted heavy bolters 95
• Predator: 2 sponson-mounted heavy bolters 95
Leviathan Pattern Siege Dreadnought Talon
• Leviathan Pattern Siege Dreadnought: Leviathan siege drill; cyclonic melta lance; 2 × torso-mounted twin-linked volkite caliver; armoured ceramite; phosphex discharger 340
Deredeo Pattern Dreadnought: Arachnus pattern heavy lascannon battery; carapace-mounted Aiolos missile launcher; armoured ceramite 290
3 Castellax-Achea Battle-automata 405
Glaive Super-heavy Special Weapons Tank: armoured ceramite 650
Mastodon Heavy Assault Transport: Super-heavy Command Tank 720
7 335 points
Lite bilder: