hej alla människor,
jag har hamnat i den gamla fällan har inte tid att måla och bygga men vill kunna spela.... måla och bygga är mest en tidsfråga då jag har studier och extra jobb på en byrå... jag har en del space wolfs modeller som ligger i förpackningarna och har inte sett dagens ljus på ett tag... det jag undrar är hur mycket det skulle kosta att få en arme uppmålad till tt standard på turneringar och hur lång tid skulle det ta? vad är turneringsstandarden poängmässigt? jag är dock medveten om att det antagligen behöver kompletteras med figurer. jag har ingen aning om vad som är spelbart så lite input i en allround lista vore trevligt som man kunde ha att utgå ifrån
jag bor uppe i umeå under terminstid, jag är villig att betala frakten till umeå.
så om någon är villig att ta upp ett projekt med mycket fria tyglar så hör av er!
god jul
ett projekt med fria tyglar (space wolfs)
Moderator: Katarsis
Re: ett projekt med fria tyglar (space wolfs)
Jag bor i Umeå så hör av dig om du vill ha nått gjort 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Boende i Bollnäs, men har ett comissionjobb före i kön. Har dock bra idéer om hur projektet kan lösas. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
jag har hittat en som har fått jobbet jag får tacka för visat intresse och jag beklagar detta sena inlägg men jobb och annat har varit i vägen...
det kommer eventuellt ett till projekt senare som ajg ska fila på själv.... kanske en arme med mycket mörka elderarer:p
det kommer eventuellt ett till projekt senare som ajg ska fila på själv.... kanske en arme med mycket mörka elderarer:p
mums, bara att höra av sig dude. jag kommer att ha mycket ledig tid fram över. och det kommer bli mycket spänade att se alla dina SW bli målade av denniz. ser jag mycket fram i mot 
becon är ganska roligt.