Admech/ Skitarii Säljes

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Röde

Re: Admech/ Skitarii/ IK Säljes

Inlägg av Röde »

Edit.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde

Re: Admech/ Skitarii Säljes

Inlägg av Röde »

Inser när jag plockar fram och tittar på armén att jag inte riktigt kan släppa den för det pris jag satt som lägsta pris. Jag har därför pmat budgivaren och bett denne om ursäkt. Jag har redigerat annonsen och tagit bort Knighten och satt ett fast pris på 5000:- inkl. frakt och affär kommer göras så fort köparen kan swisha betalningen. Jag packar och postar omgående.

Ber än en gång den tidigare spekulanten om ursäkt för min ambivalens gällande lägstapriset.

Ceasar

Re: Admech/ Skitarii

Inlägg av Ceasar »

Du plockar bort en knight och höjer med 1000kr!??

Det är din armé och du gör såklart som du vill.

Men att låta någon sitta med högsta bud i en vecka för att sen helt ändra upplägget anser jag vara riktigt dålig stil!

Hade planer på att skicka in ett bra bud idag, men kommer av principskäl att avstå pga ovanstående.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

@ Ceasar. Har jag gjort dig något? Du får tycka att jag betett mig svinaktigt. Det är ok. Jag tror att övriga jag gjort affärer med på forumet eller som jag träffat på turneringar inser att detta inte var för att jävlas med någon. Jag insåg helt enkelt att jag satt lägsta priset för lågt. Inte mer med det.

Ceasar

Inlägg av Ceasar »

Nej du har inte gjort mig något. Men övervägde att lägga ett bud tidigt men avvaktade och hade tänkt att lägga ett bud idag.

Men hade det varit jag som lagt första budet och sedan fått det avvisat så efter att du accepterat det så hade jag inte varit speciellt glad...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

SÅLD

Skriv svar