Intressekoll för delar av Burning of Prospero
Moderator: Katarsis
-
Elevatorlake
Re: Intressekoll för delar av Burning of Prospero
Hur mycket vill du ha för 30st mk3:or?
Vill du sälja fem av tartaroserna är jag intresserad av de också.
Vill du sälja fem av tartaroserna är jag intresserad av de också.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
MadCowCrazy
Skulle vara intresserad av 10 Sisters of Silence om någon vill sälja.
- Chickenbits
Jag kan vara intresserad av marines beroende på pris 
That's sad also dark. Regards, sadfrogs.
Allt som jag vill bli av med utom en uppsättning icke figurer från boxen på de två första boxarna är nu uppbokat. Har i tankarna att eventuellt skaffa en tredje box, uppdaterar och återkopplar till er som visat intresse i så fall!
Från denna box skulle allt utom 5 custodes vara upp for grabs! Kan eventuellt rodda en fjärde box om intresset blir tillräckligt också. Men ska fundera lite på det och hur mycket arbete jag orkar lägga ned själv. Vore ju å ena sidan fint med 20 Custodes för min del! 
Så det som finns kvar av nuvarande sortiment är(kopat från hemsidan):
1x a 16-page book covering the story behind Burning of Prospero;
1x a 32-page rulebook;
1x 15 Psychic Power cards;
1x 36 Warp Energy and Willpower cards;
1x 5 detailed, double-sided board tiles representing the buildings of Prospero;
1x 24 dice – an assortment of D6, D8, D10 and D12’s;
2x transfer sheet.
Så det som finns kvar av nuvarande sortiment är(kopat från hemsidan):
1x a 16-page book covering the story behind Burning of Prospero;
1x a 32-page rulebook;
1x 15 Psychic Power cards;
1x 36 Warp Energy and Willpower cards;
1x 5 detailed, double-sided board tiles representing the buildings of Prospero;
1x 24 dice – an assortment of D6, D8, D10 and D12’s;
2x transfer sheet.
-
Elevatorlake
Blir det en till box tar jag som sagt gärna mk3:orna och tartaroserna från den 
Förresten, köper du alla fyra boxarna på en gång från speltid.se och applicerar lite man-math så tjänar du så gott som den fjärde boxen
Förresten, köper du alla fyra boxarna på en gång från speltid.se och applicerar lite man-math så tjänar du så gott som den fjärde boxen
Jag tar gärna 5 systrar om du bokar ett ex till. Lite sugen på game components också.
Det får du! Eftersom intresset är så högt lägger jag nog en till beställning. Här kommer jag dock inte ligga ute med pengar själv i förhand som på de två första. Har inte budget eller lust för att sitta där med över 100+ modeller och jaga folk att sälja av till sen.Elevatorlake skrev:Blir det en till box tar jag som sagt gärna mk3:orna och tartaroserna från den
Jag tar kontakt med er som visat intresse men inte var med i första ordern. Sisters är tyvärr redan helt rykt(Kanske blir 6 boxar vem vet?!) men chansen går vidare till nästa om den som ligger först skulle ångra sig. När jag fått tillräckligt med intresse lägger jag ordern på två boxar till.
Det som finns kvar på dessa två som nuläget ser ut blir då:
20 marines
5 Tartaros
2 Fell hand
2 Ahriman
3 Speluppsättningar
4 Transfer Sheets
Tartarosen(om inte du vill ha 10 Elevator?
Ni som är med på de första två boxarna ska alla ha fått återkoppling.
Senast redigerad av 3 Asphyxate, redigerad totalt 24 gång.
-
Elevatorlake
Var stark nu, inte köpa mer terminators, inte köpa mer terminators, inte köpa mer terminators... 
Fan... Hur mycket ska du ha för de?
PMa pris och nummer för mk3:orna och 10 tartaros så swishar jag. Frakt till umeå om du vet ungefär vad det landar på, annars kan jag skicka de pengarna när du vet exakt om du föredrar det.
Fan... Hur mycket ska du ha för de?
PMa pris och nummer för mk3:orna och 10 tartaros så swishar jag. Frakt till umeå om du vet ungefär vad det landar på, annars kan jag skicka de pengarna när du vet exakt om du föredrar det.
Två boxar till är beställda. Följande finns kvar på dem.
2 Fell hand 100:-/st (Kan bytas mot andra karaktärer)
3 Speluppsättningar, kan ges ut på köpet, annars en 50 lapp
4 Transfer Sheets, bytes mot Ultramarines tranfers eller en 50 lapp
Transfer sheets kan bytas mot Ultramarines Transfer sheets som man får i i princip varje paket med marines man köper.
Jag byter gärna en Geigor Fell Hand mot Chaplain Ortan Cassius från Deathwatch Overkill boxen.
2 Fell hand 100:-/st (Kan bytas mot andra karaktärer)
3 Speluppsättningar, kan ges ut på köpet, annars en 50 lapp
4 Transfer Sheets, bytes mot Ultramarines tranfers eller en 50 lapp
Transfer sheets kan bytas mot Ultramarines Transfer sheets som man får i i princip varje paket med marines man köper.
Jag byter gärna en Geigor Fell Hand mot Chaplain Ortan Cassius från Deathwatch Overkill boxen.
Jag har lagt samtliga beställningar på posten tidigare i veckan så bör förhoppningsvis dyka upp fredag för er.
Jag har för närvarande lite kvar jag kan tänka mig att bli av med. Vill något ha saker utöver detta öppnar jag även upp för nya lådor så bara höra av er så kan vi säkert lösa något. Allt utom Custodes är up for grabs i dessa fall!
20 MK3 Tactical Marines
2 Geigor Fell Hand
1 Ahriman
4 speluppsättningar
Byten kan även vara intressant. För karaktärer byter jag gärna till mig Chaplain Cassius(både gamla metall och nya deathwatch), Chief Librarian Tigurius och en Librarian+Chaplain i power armor. Vissa unika terminator karaktärer kan vara intressanta för mina konversions också. MK3 kan bytas mot Indominus(vanliga) Terminators, MK6-8(Vanliga) Tactical Marines, MK6-8(Vanliga) Assault Marines, Devastators(nya varianten), Command Squad samt SM Vehicles. Så i princip det mesta inom SM.
Jag har för närvarande lite kvar jag kan tänka mig att bli av med. Vill något ha saker utöver detta öppnar jag även upp för nya lådor så bara höra av er så kan vi säkert lösa något. Allt utom Custodes är up for grabs i dessa fall!
20 MK3 Tactical Marines
2 Geigor Fell Hand
1 Ahriman
4 speluppsättningar
Byten kan även vara intressant. För karaktärer byter jag gärna till mig Chaplain Cassius(både gamla metall och nya deathwatch), Chief Librarian Tigurius och en Librarian+Chaplain i power armor. Vissa unika terminator karaktärer kan vara intressanta för mina konversions också. MK3 kan bytas mot Indominus(vanliga) Terminators, MK6-8(Vanliga) Tactical Marines, MK6-8(Vanliga) Assault Marines, Devastators(nya varianten), Command Squad samt SM Vehicles. Så i princip det mesta inom SM.