Säljes: Epic Tyranids
Moderator: Katarsis
Re: Säljes: Epic Tyranids
Du är jag för 15 år sedan!
Jag hade ett likadant skrivbord med en likadan lampa och kunde mycket väl haft en öl av samma styrka! Jag skulle dock aldrig haft ett lypsyl...
Sorry för OT.
Jag hade ett likadant skrivbord med en likadan lampa och kunde mycket väl haft en öl av samma styrka! Jag skulle dock aldrig haft ett lypsyl...
Sorry för OT.
Re: Säljes: Epic Tyranids
Skyller på flickvännen 
Re: Säljes: Epic Tyranids
Tjena!
Vad vill du ha för sakerna?
Maila mig på
hampus_berg at hotmail.com
Mvh
Hampus
Vad vill du ha för sakerna?
Maila mig på
hampus_berg at hotmail.com
Mvh
Hampus