WHFB/AoS köpes

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

trtollet

WHFB/AoS köpes

Inlägg av trtollet »

Jag är till skillnad ifrån många andra väldigt imponerad av AoS. Warhammer hade förlorat hela sin charm och behövde dö, det som steg ur askan är en blandning av mordheim och whfb (fast förenklat) - vilket jag bara ser som bra.

Så om det finns folk här som känner precis tvärt om kan jag möjligen tänka mig att plocka upp lite figurer av dem. Jag gav bort alla mina whfb armeer för en massa år sedan (den sista, en O&G, gav jag bort för några år sedan), men överväger seriöst att återvända för AoS. Alternativt kan jag dela på startboxen med någon (eller ett par) - dock är jag bara intresserad av den goda sidan i den. Jag spelade chaos alldeles för många år, trött på att bara få vara med i vissa faser (desutom spelar jag huvudsakligen chaos i 40k).

MvH Kristofer

Minsc

Re: WHFB/AoS köpes

Inlägg av Minsc »

Har en 9000pts (i 8th Ed.) Empire-armé till salu, men det kanske är lite mer än vad du är ute efter? ;)

trtollet

Inlägg av trtollet »

Hej Minsc.

Jo, det är med enorm marginal för mycket. Såvida du inte tänkte dumpa ut dem typ gratis (för den storleken) matchar nog inte våra intressen. Jag tänkte behandla AoS som ett skirmish och hålla mig mellan 15 och 40 modeller (beroende på vad det är för modeller).

MvH Kristofer

Edit - jag kan absolut köpa större partier än så, variation är alltid välkommet. Menade mer att jag kommer nog inte spela större än så. Snabba skirmish med sång och öl är melodin tror jag.

Zäta

Inlägg av Zäta »

Har en WoC armé till salu. Skicka PM om du är intresserad.

Skriv svar