Säljes Bikes, Attack Bikes, Pods och Meltaguns
Moderator: Katarsis
10 Bikes med Ravenwing detaljer i bits, förutom själva hojen och hjulen som är ditlimmade
2 Attack bikes i bits, förutom hoj och hjul som är ditlimmade
Om nån vill ha alla bikes så hojta till annars får jag försöka lista de styckvis eller nåt.
5 Meltaguns i blister 60kr inkl. frakt
2 Dreadnought Drop Pods Forgeworld. Dark Angels målade med FW Dark Angels ikoner på. Ena har en dörr magnetad, den andra är igenlimmad. Kanske 450kr/st
2 Attack bikes i bits, förutom hoj och hjul som är ditlimmade
Om nån vill ha alla bikes så hojta till annars får jag försöka lista de styckvis eller nåt.
5 Meltaguns i blister 60kr inkl. frakt
2 Dreadnought Drop Pods Forgeworld. Dark Angels målade med FW Dark Angels ikoner på. Ena har en dörr magnetad, den andra är igenlimmad. Kanske 450kr/st
Re: Säljes Bikes, Attack Bikes, Pods och Meltaguns
Dem bikes, give it to me!
Jag behöver precis 10 stycken, vad vill du ha för det?
Jag behöver precis 10 stycken, vad vill du ha för det?
Alexander Merinen
Även jag är sugen på bikers
Attackbikes och meltaguns,vad vill du ha för dem?
10 Bikes 600 spänn?
600 spänn för 10 bikes är taget! Får man attack bikes också om man lägger på en hundring?
Edit: Är det ravenwing-frontplåten på bikesen som är pålimmade eller är det vanliga?
Edit: Är det ravenwing-frontplåten på bikesen som är pålimmade eller är det vanliga?
Alexander Merinen
Crap, det tänkte jag inte på. Inga plåtar är ditlimmade och jag har bara Ravenwingplåtarna.
Okej, men man får ju vanliga plåtar i ravenwing paketen också. Jag vill ha 4 Ravenwing plåtar och 6 vanliga, ska se om jag har några extra liggandes här.
Alexander Merinen
Jag har nog kastat dem, då tanken var att bygga Ravenwing för längesen. Återkom om det fortfarande är intressant.
Jo det är fortfarande intressant, jag vill ju ändå ha ett gäng ravenwing plåtar och det kan ju inte vara omöjligt att hitta bitz från annat håll.
Alexander Merinen