Har gått över min färgsamling lite här hemma och ja.. det är väll dags att göra sig av med det man inte använder mer eller mindre.
Säljer därför mina vallejo game color färger, dessa köptes av Wizard-games för ett par år sedan i formen av ett paint-set med tillhörande väska. Och ja, det är 2 modell color i den med.
Totalt är det 65 färger som skall bort och vill sälja dem i en batch då det är så himla drygt att sitta och skicka några få flaskor hit och dit så att säga.
Har skakat alla flaskor och konstaterat att de "kluckar" alltså är ingen av dem torkad, har även gjort stickprov på en av varje färgtyp och de har fungerat som de skall.
Jag har satt priset på hela kittet (väska+färger) till 780+frakt. (Eller högsta bud så klart)
Detta är ett överslagspris då de flesta färger har 80-100% färg kvar i sig, några är nära 50% och de som har mindre än så är bortrensade. Detta landar då på ca 12kr / flaska vilket är halva priset som figurspel.se tar, WG(där allt köptes) däremot tar 35kr / flaska så nästan 1/3 av inköpspriset. Väskan får man på köpet helt enkelt!