Stor Orcs arme säljes
Moderator: Katarsis
Stor Orcs arme säljes
Nu är även min stora orcs arme till salu.
Säljes till högstbjudande. Skulle vilja ha 4000:- (nypris enligt GWs hemsida (exluderat scratbygda stompas och battewagons) ca 16500 )
3 battlewagons, 4 trucks, 4 buggies, 1 looted wagon 4 dreads, 3 killakans
Säljes till högstbjudande. Skulle vilja ha 4000:- (nypris enligt GWs hemsida (exluderat scratbygda stompas och battewagons) ca 16500 )
3 battlewagons, 4 trucks, 4 buggies, 1 looted wagon 4 dreads, 3 killakans
Senast redigerad av 1 Nefrums, redigerad totalt 11 gånger.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Re: Stor Orcs arme säljes
20 nob bikers, 2 warboss på bike (bara detta är en hel ETC arme, två ggr har de varit där
)
8 koptas
20 stormboys med nob
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
1 warboss,
1 warboss i megaarmour,
1 big meck
1 grotsnik
9 mega nobs,
5 flash gits
5 nobs 10 burnas
8 rokkits
4 big shootas
12 lootas
20 ardboyz
80 boyz
36 grotz
1 warboss i megaarmour,
1 big meck
1 grotsnik
9 mega nobs,
5 flash gits
5 nobs 10 burnas
8 rokkits
4 big shootas
12 lootas
20 ardboyz
80 boyz
36 grotz
...
Senast redigerad av 1 Nefrums, redigerad totalt 11 gånger.
Vad skulle du vilja ha för Nobbikers + Warbossbikers, samt vad skulle du vilja ha för mega nobs?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Säljer helst hela men om ingen vill ha den så kommer jag sälja delar för ca 50% nypris.
Vilket skulle innebära
1000 för mega nobs + megawarboss
1400 för bikes och bike warbosses
Vilket skulle innebära
1000 för mega nobs + megawarboss
1400 för bikes och bike warbosses
Oj. då köper jag nog hellre kromlechs som är billigare och snyggare.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Allt är förhandlingsbart
om ingen vill köpa hela så får jag se vilket pris man kan ta för delar. och jag håller med nypris för meganobs från GW är ju helt sjukt..
Okej, då avvaktar jag lite!
Felix "Daskad" Thuresson
-
BLOODLETTERS
Fuck it!
Jag bjuder 3K o jag kan hämta grejerna samt
ge dig stryk för att du inte spelar 40K längre!
Jag bjuder 3K o jag kan hämta grejerna samt
ge dig stryk för att du inte spelar 40K längre!
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)