[säljes] traitor imperial guard

Något du saknar eller vill bli av med?

Moderator: Katarsis

tutten
Inlägg: 115
Blev medlem: 15 dec 2009, 01:05

[säljes] traitor imperial guard

Inlägg av tutten »

Säljes nu min fina goa traitor imperialguard arme

armen är helt målad och basad

tanksen är målade röda, skitiga och rostiga, medans infanteriet är målat skitigt och urtvättat orange
armen har gjort bra ifrån sig på ett antal tuneringar och jag har försökt att göra en imperial guard arme som inte bara är beronde av sitt skytte utan även

lite närstrid.

alla modeller är mer eller mindre converterade


HQ:

CCS
4st tjommar med meltaguns (converterade av Vostroyans)
1 Straken (modellen är en "truescale" spacemarine)

salamander command tank (ombyggd Chimera)

Elites

inquisitor(converterad Huron blackhart)
2 mystics

Troops:

Pcs:
2 med meltaguns(alla är byggda med bitz från cadian commadsquad boxen samt heavybolter crewwn från Valyrien)

2 infantry squads (cadian och empireflaggelants blandat med gasmask huvuden)
2 har granadelaunchers samt 2 heavyweapon teams (1 med missilelauncher 1 med autocannon)

1 autocannon heavyweapn team (dvs 3 autocannons, converterade cadians med gasmask huvuden)


Veteransquad
3 med meltaguns resten med shoutguns (byggda av spacemarine scouts med FW renegade kroppar)

fast:
1 vendetta Dvs 3 tl lascannonns

1 devidog (väldigt converterad utifrån 1 rhino)

5 roughriders ( converterade empire pistolers med cadian överkroppar och gasmask huvuden)

Heavy:
1 leamanruss executiner (förlängd vanlig lemanruss , med converterat FW vanquiser turret)

1 Demolisher (lätt converterad)


3st chimeras (2 av dom converterade rhinos, 1 vanlig fast som brukar användas som hellhoud variant, lätt converterad)


för detta vill jag har 4500:- kr eftersom dels är den faktiskt helt målad dels ligger det en hel del arbete bakom armen (styckar gärna inte upp armen om det

absolut inte blir nödvändigt)

teaserbilder finns på http://s875.photobucket.com/albums/ab31 ... or%20imps/ (tagna från helges Valcon i Falun)
vid vidare intresse införskaffas flera och bättre bilder

vid intresse når man mig på knecke_hexan@hotmail.com
eller 070-6612580
Flaming Dolphins

tutten
Inlägg: 115
Blev medlem: 15 dec 2009, 01:05

Re: [säljes] traitor imperial guard

Inlägg av tutten »

*bump* och prissänk till 3500kr och slänger även med 4 arco flagellanter och 1 priest
Flaming Dolphins

kvarntobben
Inlägg: 43
Blev medlem: 27 dec 2009, 15:17

Re: [säljes] traitor imperial guard

Inlägg av kvarntobben »

tutten skrev:*bump* och prissänk till 3500kr och slänger även med 4 arco flagellanter och 1 priest
hur vore det med lite bilder på armén så kanske det blir enklare o få iväg den

Litet tips

sourpus
Inlägg: 244
Blev medlem: 07 jul 2009, 10:04

Re: [säljes] traitor imperial guard

Inlägg av sourpus »

kvarntobben skrev:hur vore det med lite bilder på armén så kanske det blir enklare o få iväg den

Litet tips
tutten skrev:teaserbilder finns på http://s875.photobucket.com/albums/ab31 ... or%20imps/ (tagna från helges Valcon i Falun)
vid vidare intresse införskaffas flera och bättre bilder
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.

Skriv svar