Säljes nu min fina goa traitor imperialguard arme
armen är helt målad och basad
tanksen är målade röda, skitiga och rostiga, medans infanteriet är målat skitigt och urtvättat orange
armen har gjort bra ifrån sig på ett antal tuneringar och jag har försökt att göra en imperial guard arme som inte bara är beronde av sitt skytte utan även
lite närstrid.
alla modeller är mer eller mindre converterade
HQ:
CCS
4st tjommar med meltaguns (converterade av Vostroyans)
1 Straken (modellen är en "truescale" spacemarine)
salamander command tank (ombyggd Chimera)
Elites
inquisitor(converterad Huron blackhart)
2 mystics
Troops:
Pcs:
2 med meltaguns(alla är byggda med bitz från cadian commadsquad boxen samt heavybolter crewwn från Valyrien)
2 infantry squads (cadian och empireflaggelants blandat med gasmask huvuden)
2 har granadelaunchers samt 2 heavyweapon teams (1 med missilelauncher 1 med autocannon)
1 autocannon heavyweapn team (dvs 3 autocannons, converterade cadians med gasmask huvuden)
Veteransquad
3 med meltaguns resten med shoutguns (byggda av spacemarine scouts med FW renegade kroppar)
fast:
1 vendetta Dvs 3 tl lascannonns
1 devidog (väldigt converterad utifrån 1 rhino)
5 roughriders ( converterade empire pistolers med cadian överkroppar och gasmask huvuden)
Heavy:
1 leamanruss executiner (förlängd vanlig lemanruss , med converterat FW vanquiser turret)
1 Demolisher (lätt converterad)
3st chimeras (2 av dom converterade rhinos, 1 vanlig fast som brukar användas som hellhoud variant, lätt converterad)
för detta vill jag har 4500:- kr eftersom dels är den faktiskt helt målad dels ligger det en hel del arbete bakom armen (styckar gärna inte upp armen om det
absolut inte blir nödvändigt)
teaserbilder finns på http://s875.photobucket.com/albums/ab31 ... or%20imps/ (tagna från helges Valcon i Falun)
vid vidare intresse införskaffas flera och bättre bilder
vid intresse når man mig på knecke_hexan@hotmail.com
eller 070-6612580
[säljes] traitor imperial guard
Moderator: Katarsis
[säljes] traitor imperial guard
Flaming Dolphins
Re: [säljes] traitor imperial guard
*bump* och prissänk till 3500kr och slänger även med 4 arco flagellanter och 1 priest
Flaming Dolphins
-
kvarntobben
- Inlägg: 43
- Blev medlem: 27 dec 2009, 15:17
Re: [säljes] traitor imperial guard
hur vore det med lite bilder på armén så kanske det blir enklare o få iväg dentutten skrev:*bump* och prissänk till 3500kr och slänger även med 4 arco flagellanter och 1 priest
Litet tips
Re: [säljes] traitor imperial guard
kvarntobben skrev:hur vore det med lite bilder på armén så kanske det blir enklare o få iväg den
Litet tips
tutten skrev:teaserbilder finns på http://s875.photobucket.com/albums/ab31 ... or%20imps/ (tagna från helges Valcon i Falun)
vid vidare intresse införskaffas flera och bättre bilder
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.