GW aktien faller med 25% efter halvårs rapport...

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Röde

Re: GW aktien faller med 25% efter halvårs rapport...

Inlägg av Röde »

@ Guildmaster. Klart barnens hobby är dyrare. Det är en del av att vara förälder. Min dotters hobby har ätit upp över 5000:- hittills i vinter... Sen tillkommer träningsavgifter, hovslagare och utrustning...

Jag är kluven, men tenderar att hålla med egge en smula. Det är väl dyrt för att göra de där extra spontaninköpen till armén.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
guildmaster
Kontakt:

Inlägg av guildmaster »

Det funkar väl att spela 500p strider med klasskompisarna. Dela ett startpaket och köp 2-3 paket till. Då är du fortfarande under 1000.

Tittar man på andra spel tycker jag GW ligger OK på pris per figur. Många andra tillverkare ligger högre.
GW håller dessutom en mycket hög standard.

Sen att man vill skala upp det till 100 gubbs och fordon så får man hosta upp. Som alla bra hobbies kan man plöja ner mycket flis i det.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Priserna är rimliga för vuxna som jobbar, dock är det för dyrt för andra, vilket hämmar nyrekryteringen.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar