GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!
Re: GW släpper nya genestealer cult modeller!!!!
Sjuuuukt snygga.
Nån som vet om de kommer få en egen codex? Det verkar lite så med trupptyperna på sidorna?
Nån som vet om de kommer få en egen codex? Det verkar lite så med trupptyperna på sidorna?
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
ETC 2009+2010: Dark Elves
Det ryktas från tillförlitligt håll om att det kommer en riktig codex senare i år, typ i höst.
Bell of Lost Souls?Grudge skrev:Det ryktas från tillförlitligt håll om att det kommer en riktig codex senare i år, typ i höst.
Nej, Hastings från Warseer. Han som var först med att avslöja att det skulle komma en genestealer cult.
Jag blir lite orolig när jag ser vad modellerna står på på den sista bilden. Det ser ut som en spelplan till ett brädspel. Typ Execution force eller Calith. Jag skulle bli sjukt besviken om culten inte fick 40k-regler. Fast så korkade kan väl GW inte vara? Om de ändå gör modellerna borde de väl åtminstone släppa en codex i Harlequin-stil.
Patriarchen ser väl tyvärr ut som man kan förvänta sig, dvs utan tron. Blir ett rejält konverteringsarbete för att få den att se rätt ut.
Patriarchen ser väl tyvärr ut som man kan förvänta sig, dvs utan tron. Blir ett rejält konverteringsarbete för att få den att se rätt ut.
Det är ett brädspel.
Min lokala butik berättade det, de har fått beställningsunderlaget. "board game".
Ingen info om regler eller dylikt och ingen bekräftad info om det kommer regler för modellerna till 40k i samband med släppet.
Min lokala butik berättade det, de har fått beställningsunderlaget. "board game".
Ingen info om regler eller dylikt och ingen bekräftad info om det kommer regler för modellerna till 40k i samband med släppet.
Och det är Deathwatch på andra sidan brädet. Bilderna är ute på det också.
Ordförande i Spelföreningen Dragon's Den
Administrativt ansvarig för LBK
Administrativt ansvarig för LBK
Kaptenen skrev:Det är ett brädspel.
Hrm... Jag har sett bilderna på Deathwatch, men hade hoppats på en kampanjbox.Yabob skrev:Och det är Deathwatch på andra sidan brädet. Bilderna är ute på det också.
Nåväl, det behöver inte vara dåligt. Brädspelskit ger ofta en hyfsat bra deal på modellerna. Låt oss bara hoppas att det kommer regler till 40k samtidigt och att GW inte tror att Execution force och Calith säljer för att de är brädspel.
Och sen har jag ju egentligen inte tid att måla genestealer cultists ändå...
Nu fattas bara en fet bil oxå så är lyckan total.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk