Den där såg ju helt jävla retaderad ut.lurräven skrev:http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1318609230
Necrons
-
Silvertejp
Re: Necrons
Fler halvpotatisar och några snygga: http://www.warseer.com/forums/showthread.php?t=320609Silvertejp skrev:Den där såg ju helt jävla retaderad ut.lurräven skrev:http://www.warseer.com/forums/attachmen ... 1318609230
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Jag var rätt sugen på nya necrons, men nu tappade jag helt suget. Dom ser ut som nån dålig korsning mellan gamla necrons och tomb kings. Uppe på det ser deras fordon helt retarded ut. Nej, måste säga att det var det minst imponerande armé-släppen GW gjort på väldigt många år nu.
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
hehe, jag gillar dem, ser lätta ut att måla 
Gillade inte flayed ones. De gamla såg bättre ut, de här såg ju mest ut som om de lindat in sig i toapapper.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Dregglar en stooor pöl!
*Hämtar golvmoppen*
Jag diggar verkligen det dom har gjort med necrons dom ser kalasbra ut!
*Hämtar golvmoppen*
Jag diggar verkligen det dom har gjort med necrons dom ser kalasbra ut!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Styranimon
Sant, instämmer på den biten.imp skrev:Gillade inte flayed ones. De gamla såg bättre ut, de här såg ju mest ut som om de lindat in sig i toapapper.
Annars ser de väl rätt så bra ut, kan hålla med om att de har fått med sig lite Tomb Kings i det hela.
-
Bengtsson den yngre
hahaha kolla båten!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
-
Claimh_Solais
Gillar alla nya necrons förutom just flayed ones (men dom är iaf i plast och ser ut att bli något man kan använda till annat)
gillar att dom har lite tomb kings egypten tema har alltid tänkt mig necros som egyptiska robotar så det är kanon
Kul att dom äntligen kommer ut , kommer inte köpa dom dok (kanske något bara för att måla)
men det var en av dom armérna som verkligen va gammal o tråkig
synd att mina systerar inte fick något nytt än
gillar att dom har lite tomb kings egypten tema har alltid tänkt mig necros som egyptiska robotar så det är kanon
Kul att dom äntligen kommer ut , kommer inte köpa dom dok (kanske något bara för att måla)
men det var en av dom armérna som verkligen va gammal o tråkig
synd att mina systerar inte fick något nytt än