Draken kan nog bli rätt fet...

Vilket gör att jag definitivt kommer att köpa en...doc ock äger ju! En av mina favoritskurkar!Clara skrev:Warpsmithen ser ut som Doctor Octopus med de där slangarna..
Jag har också tänkt lite i dessa banor när jag såg de nya modellerna. Detta är ju inte alls i samma klass som Dark Vengeance som man hade hoppats på. Man kan rädda en del av fordonen med lite mer military modelling stuk på målning (tex. defilers som knappast klassas som GWs Next Top Model blir snygga av detta). Men jag tror att de flesta av oss som spelar kaos bryr sig mindre om i modellerna i detta släppet (chaos har gott om snygga figgar) och suktar endast efter vansinnigt brutna regler.Blom skrev:Jag tycker Dark Asposteln var skit ful.. ser ut som han skiter på dig eller något..
Men Huron Blackhart kommer införskaffa sig en drake och två scorne-cryx-cygnar robotar!
Även fast allt mer mindre ser ut som 80-tals leksaker så är lite besviken..
Hur längesen var du du köppte en finecastmodell? Det är mycket mindre gjutfel på dem nu för tiden.Seregon skrev:Warpsmith ser tuff ut, men oklart om man orkar med finecast.