Codex: CSM rykten
Re: Codex: CSM rykten
De vanliga raptorerna var rätt snygga. Fast trist att även 40k skall drabbas av hardback-codexar. Att de hade släppts i limited edition hardback hade varit en sak, men att det är den enda versionen som finns är riktigt kasst.
Är det någon som läst något rykte om man kan låsa upp Berzerkers, Thousand
Och Plague marines från elit och göra dom till troops?
Och Plague marines från elit och göra dom till troops?
Drabbas? Arméböckerna till Fantasy är ju helt underbara, klart att 40k också ska få snygga böcker. Jag har köpt alla till Fantasy och kommer lätt att köpa alla till 40k också. Men Limited Edition blir det nog bara om arméer jag känner lite extra för får dem.Mortarion skrev:Fast trist att även 40k skall drabbas av hardback-codexar. Att de hade släppts i limited edition hardback hade varit en sak, men att det är den enda versionen som finns är riktigt kasst.
Båda hoppvarianterna tycker jag ser bra ut och de verkar matcha Chosen från DV bra. De är nog det bästa i den här releasen för min del, annars är det ju mycket godis om man gillar Iron Warriors.
Denna releasen är AWESOME!! Älskar alla modeller
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Så fort lönen kommer blir det till att handla robot-djuren 
jag tycker hardback är skitkasst. jag skulle bli glad om det fanns hardback med allt fluff och regler och en liten a5bok som lilla regelboken med bara regler och armélistan. för mig som inte åker bil överallt är det ganska stor skillnad.
Ja' än't bittä'!
Att layouten blir snyggare eller att de är mer påkostade men lite dyrare har jag absolut inget emot. Men att de är hardback gör dem otympliga och jobbigare att ta med sig. Hardback är snyggt hemma i bokhyllan men kasst för spel, speciellt på turneringar.Anton skrev:Drabbas? Arméböckerna till Fantasy är ju helt underbara, klart att 40k också ska få snygga böcker. Jag har köpt alla till Fantasy och kommer lätt att köpa alla till 40k också. Men Limited Edition blir det nog bara om arméer jag känner lite extra för får dem.Mortarion skrev:Fast trist att även 40k skall drabbas av hardback-codexar. Att de hade släppts i limited edition hardback hade varit en sak, men att det är den enda versionen som finns är riktigt kasst.
Jag håller med Halvar. En komplett hardback-bok och en liten softback med bara reglerna i hade varit riktigt bra.
Men i brist på metall-dread så kanske man kan använda codexen istället? 
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Hmm... Så codexsock är det som gäller i 6th ed...Excessus skrev:Men i brist på metall-dread så kanske man kan använda codexen istället?
Sjukt trist att havocs blev finecast och inte en kopia av devestator boxen. Tror inte havoc lådan kommer sälja så bra...