Nya Tyranider i Novmeber?

Har du hört det senaste från GW?
Halvar

Re: Nya Tyranider i Novmeber?

Inlägg av Halvar »

och skit i rupture cannon, hur är det med avid spar tyrannofex, den roliga versionen?
Ja' än't bittä'!

Enochia

Inlägg av Enochia »

Den dar Roda Faran som numera ska leda mina Raveners, ar Han karaktar sa man far challenga?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Flogger skrev:Bilden på raveners och tervigons!? :D
Du är kungen Kapten!!!
Kommer här!
Nja, kapten räcker. Jag har haft tur som fått möjligheter att förhandstitta på lite grejor på sista tiden.
I fullt förtroende att jag inte sprider det vidare :roll:
(måste ju dela med andra som är lika nyfikna som jag!)

Bild

Bild

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Halvar skrev:hur är det med vapen och få fler effekter utöver den extra attacken för fyra närstridsvapen? kan man t.ex. få användning av både rending claws och instant Death från boneswords?
Jag kan inte tolka det på annat sätt än att det fortfarande är så.
Det står inte rakt ut att du får båda effekterna, men inte heller att du inte får det.
Och du ska ju kombinera, verkar tvärdumt om något av vapnens effekt skulle utgå vid en combo.
Den bilden jag postade tidigare med de olika vapnen har en liten textruta, det är den infon som finns.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Halvar skrev:och skit i rupture cannon, hur är det med avid spar tyrannofex, den roliga versionen?
Det är grundbeväpningen. 175p. Ännu torrent, S6, AP4
75 poängs rabatt :D
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 8 gånger.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Enochia skrev:Den dar Roda Faran som numera ska leda mina Raveners, ar Han karaktar sa man far challenga?
Jepp, Character

Enochia

Inlägg av Enochia »

Taget, Nu ska har mumsas Necron Overlords... Re-Animation protocol? nejda, du skall svaljas hel av Rode Orm
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Halvar

Inlägg av Halvar »

så tervigonen blev av med sprida adrenals och toxins samt ge ut sitt leadership plus att man inte får ta cover mot backlash. dessutom är de spawnade gauntsen rejäla stoppklossar. sen kostar den 35 poäng mer men då måste man ta scything talons som grundvapen (förut 5p) och kan inte ta biomancy, för dessutom bara ett rull på en kass disciplin någonting säger mig att den inte kommer kompa från första längre =)
Ja' än't bittä'!

Halvar

Inlägg av Halvar »

grejen är väl att det var en FAQ som faktiskt tillät två olika vapen att ha effekt samtidigt i förra, plus att vapnen var wordade mer som biomorphs och inte närstridsvapen. nu ser de ut som vilka vapen som helst och tittar man på lash whip and boneswords så har man gjort det till ett vapen med båda vapnens profil inbäddat.
Ja' än't bittä'!

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Halvar skrev:så tervigonen blev av med sprida adrenals och toxins samt ge ut sitt leadership plus att man inte får ta cover mot backlash. dessutom är de spawnade gauntsen rejäla stoppklossar. sen kostar den 35 poäng mer men då måste man ta scything talons som grundvapen (förut 5p) och kan inte ta biomancy, för dessutom bara ett rull på en kass disciplin någonting säger mig att den inte kommer kompa från första längre =)
Precis. Plus att det behövs en unit på 30 Termagants för att få köpa den som troops.

Skriv svar