Nya Tyranider i Novmeber?
Re: Nya Tyranider i Novmeber?
och skit i rupture cannon, hur är det med avid spar tyrannofex, den roliga versionen?
Ja' än't bittä'!
Den dar Roda Faran som numera ska leda mina Raveners, ar Han karaktar sa man far challenga?
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
Jag kan inte tolka det på annat sätt än att det fortfarande är så.Halvar skrev:hur är det med vapen och få fler effekter utöver den extra attacken för fyra närstridsvapen? kan man t.ex. få användning av både rending claws och instant Death från boneswords?
Det står inte rakt ut att du får båda effekterna, men inte heller att du inte får det.
Och du ska ju kombinera, verkar tvärdumt om något av vapnens effekt skulle utgå vid en combo.
Den bilden jag postade tidigare med de olika vapnen har en liten textruta, det är den infon som finns.
Det är grundbeväpningen. 175p. Ännu torrent, S6, AP4Halvar skrev:och skit i rupture cannon, hur är det med avid spar tyrannofex, den roliga versionen?
75 poängs rabatt
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 8 gånger.
Jepp, CharacterEnochia skrev:Den dar Roda Faran som numera ska leda mina Raveners, ar Han karaktar sa man far challenga?
Taget, Nu ska har mumsas Necron Overlords... Re-Animation protocol? nejda, du skall svaljas hel av Rode Orm
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.
så tervigonen blev av med sprida adrenals och toxins samt ge ut sitt leadership plus att man inte får ta cover mot backlash. dessutom är de spawnade gauntsen rejäla stoppklossar. sen kostar den 35 poäng mer men då måste man ta scything talons som grundvapen (förut 5p) och kan inte ta biomancy, för dessutom bara ett rull på en kass disciplin någonting säger mig att den inte kommer kompa från första längre =)
Ja' än't bittä'!
grejen är väl att det var en FAQ som faktiskt tillät två olika vapen att ha effekt samtidigt i förra, plus att vapnen var wordade mer som biomorphs och inte närstridsvapen. nu ser de ut som vilka vapen som helst och tittar man på lash whip and boneswords så har man gjort det till ett vapen med båda vapnens profil inbäddat.
Ja' än't bittä'!
Precis. Plus att det behövs en unit på 30 Termagants för att få köpa den som troops.Halvar skrev:så tervigonen blev av med sprida adrenals och toxins samt ge ut sitt leadership plus att man inte får ta cover mot backlash. dessutom är de spawnade gauntsen rejäla stoppklossar. sen kostar den 35 poäng mer men då måste man ta scything talons som grundvapen (förut 5p) och kan inte ta biomancy, för dessutom bara ett rull på en kass disciplin någonting säger mig att den inte kommer kompa från första längre =)