Nya Tyranider i Novmeber?

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
L3go

Re: Nya Tyranider i Novmeber?

Inlägg av L3go »

Nej, men förstår ni inte att skyarna faller? Förstår ni inte att livet som vi känner till det är slut? Att GW har begått en oförlåtlig handling? :roll: :roll:

Skämt åsido är det nästan synd om personerna bakom all denna ilska, ångest och rädsla..
En sådan kraftig reaktion innan man igentligen har tillräcklig empiri för att döma ut en codex? Jag tror jag istället säller mig till dem som kaptenen som lägger sig i soffan och mysläser en stund och ser fram emot horderna av småkritter man nu kommer kunna ha.

Men min brevbärare vägrar FORTFARANDE ge mig min efterlängtade bok!! :( :(
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Excessus

Inlägg av Excessus »

L3go skrev:Men min brevbärare vägrar FORTFARANDE ge mig min efterlängtade bok!! :( :(
Säker på att han inte snott den till sig själv? :)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Excessus skrev:
L3go skrev:Men min brevbärare vägrar FORTFARANDE ge mig min efterlängtade bok!! :( :(
Säker på att han inte snott den till sig själv? :)
Det finns ju en "myt" i USA om brevbärare som det slår slint för o att de går bärsärkagång.. ;) Kanske vore liite av en överreaktion. :) i paritet med ämnet som diskuteras. :D
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Codexförfattaren själv är på väg för att leverera din.

Bild

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

Ancalagon skrev:Codexförfattaren själv är på väg för att leverera din.

Bild
:lol: :lol: :lol:
Division 5.

Land_Raider

Inlägg av Land_Raider »

Det ska säkert gå att göra en duglig/rolig lista av detta codexet också. Det var lika stor uppståndelse vid släppet av senaste codexet, men blev ganska bra ändå :-)
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017

Inlägg av refabricated »

Finns ju lite bonkus ost i boken. Kolla på venomthropes, tänk lite på vad de gör samt hur de skall placeras.
Modellerna är inte så stora, göm dem bakom/inuti ngt som blockar LOS(kulle/ruin/annat monster).

Addera stora enheter termagantar med lite insplashade devouerers i bakre leden, slanga dessa bak till venomthropen. Samma sak med gargoyles/what ever.
4p modeller med 3+ cover e ju super.

Eller ännubättre, pilla in en fortification. Bastion och sätt dem inne i den, aegis och sätt dem utanför synapse och GTG helatiden. Bakom dessa får hela armeen 2+ cover. Hur kan inte detta klassas som ost? Ok att kompfira tau kommer panga bort det, men man kan inte vara bra mot allt...
Hur skall ngn annan kuna bända loss denna smörjan.

Gillar det jag sett från boken skarpt! Tror det finns väldigt mkt kul och starka builds.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Enochia

Inlägg av Enochia »

Har last igenom hela nu, mitt enda egentliga klagomal ar att dom ateranvant for mycket fluff, Ge mig ny fluff att lasa, listorna finns massa variation och man kommer sakert kunna gora vettiga saker med det, men, men, men fluffen.
"average person eats 3 spiders a year" factoid actualy just statistical error. average person eats 0 spiders per year. Spiders Georg, who lives in cave & eats over 10,000 each day, is an outlier adn should not have been counted.

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Denkan skrev:
Röde skrev:Oh Captain my captain...

Jag blir så glad av att läsa dina inlägg. Du passar utmärkt i skaran Flogger, Kosh och Calle. Alla Tyranidspelare och mycket trevliga filurer. När kommer du dyka upp på samma turnering som de herrarna? Det ser jag fram emot...
Håller helt och fullt med röde!
Vad glad jag blir! :D
Min turneringsoskuld ryker på Gamers Weekend nu om någon vecka, så kom dit och var med!

Användarvisningsbild
Denkan
Kontakt:

Inlägg av Denkan »

Captaingallas skrev:
Denkan skrev:
Röde skrev:Oh Captain my captain...

Jag blir så glad av att läsa dina inlägg. Du passar utmärkt i skaran Flogger, Kosh och Calle. Alla Tyranidspelare och mycket trevliga filurer. När kommer du dyka upp på samma turnering som de herrarna? Det ser jag fram emot...
Håller helt och fullt med röde!
Vad glad jag blir! :D
Min turneringsoskuld ryker på Gamers Weekend nu om någon vecka, så kom dit och var med!
Hade gärna åkt på GW.
Men passar inte tyvärr... Det där vardagliga livet med alla måsten du vet.
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Skriv svar