Codex Grey Knights
- speedfreek
Re: Codex Grey Knights
Jag har inga systrar, så jag vet precis vilken codex jag kommer att använda mest från slutet av april ungefär...
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Dom kan va ett helvete, du ska vara glad att du har tre bröder...speedfreek skrev:Jag har inga systrar, så jag vet precis vilken codex jag kommer att använda mest från slutet av april ungefär...
Och det gör du rätt i, även om du måste skaffa en töntig Coteaz.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Härlig apa.
För de som missat det så rekommenderar jag för övrigt att googla "scribd grey knights photo".
För de som missat det så rekommenderar jag för övrigt att googla "scribd grey knights photo".
Jag tänker fortsätta låtsas som att Jokaero bara är ett dåligt aprilskämt ända tills jag har codexen i näven...
Våga vägra Jokaero!Jacke skrev:Jag tänker fortsätta låtsas som att Jokaero bara är ett dåligt aprilskämt ända tills jag har codexen i näven...
-
Bengtsson den yngre
Haha! fan vad awesome! Jag tar 30 tack!
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Du får en hamburgare om du kommer med 30 st som inte är countass, converterade och måste vara köpta från GW (kommer kräva kvitto som bevis) om du kommer på Fanatic med domBengtsson den yngre skrev:Haha! fan vad awesome! Jag tar 30 tack!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
ErikJohannesson
3:-/poäng är rätt dyrt, men Forge Worlds Grey knight dreads med AC-armar är dyrare... 
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition
- speedfreek
Jag ser ingenstans att demoner skulle dö extra av nemesis force weapons, förutom om de missar Ld-test,
dvs inget om att deras Eternal Warrior skulle ignoreras av den vanliga Force Weapon-effekten.
Och vad gäller för Henchmen:
Vilka inkvisitorer "låser upp" dem?
Det finns ju ingenting i listan som heter "Inquisitor" så det borde väl gälla såväl karaktär-Inquisitors som ordo * Inquisitors?
dvs inget om att deras Eternal Warrior skulle ignoreras av den vanliga Force Weapon-effekten.
Och vad gäller för Henchmen:
Vilka inkvisitorer "låser upp" dem?
Det finns ju ingenting i listan som heter "Inquisitor" så det borde väl gälla såväl karaktär-Inquisitors som ordo * Inquisitors?