Vad kostar de?Olof skrev:T5 3++. Tillbaka till 5e igen. Bwäää!
Nya Necrons - rykten och bilder
Re: Nya Necrons - rykten och bilder
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
-
Elevatorlake
Som grey knights-spelare får du tyvärr inte så mycket sympati från mig för necrons "brist" på anti airHalvar skrev:Jo fast om man inte vill bidra den till det metat är det inte riktigt "bara att ta egna flygare".
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
Elevatorlake
120 för tre och sedan 40p styck för ytterligare max tre stycken.Excessus skrev:Vad kostar de?Olof skrev:T5 3++. Tillbaka till 5e igen. Bwäää!
Jag sökte inte sympati, jag sökte ground-to-air.Elevatorlake skrev:Som grey knights-spelare får du tyvärr inte så mycket sympati från mig för necrons "brist" på anti airHalvar skrev:Jo fast om man inte vill bidra den till det metat är det inte riktigt "bara att ta egna flygare".
Ja' än't bittä'!
-
Elevatorlake
140p för fem, 28p för att köpa till fler.Halvar skrev:Vad har hänt med mina älskade preatorians?
Assault 1 18" med s5 och ap2 eller s user (5) och ap2 i närstrid. Reanimation protocol. Kan byta gratis till voidblades (ap4, entropic strike och rending) och particle caster. Entropi strikeger auto-wound och auto-glance på sexor nu.
nice. stor förbättring. hoppas de fortfarande är jump och T5 bara.Elevatorlake skrev:140p för fem, 28p för att köpa till fler.Halvar skrev:Vad har hänt med mina älskade preatorians?
Assault 1 18" med s5 och ap2 eller s user (5) och ap2 i närstrid. Reanimation protocol. Kan byta gratis till voidblades (ap4, entropic strike och rending) och particle caster. Entropi strikeger auto-wound och auto-glance på sexor nu.
Ja' än't bittä'!
JeppHalvar skrev:nice. stor förbättring. hoppas de fortfarande är jump och T5 bara.Elevatorlake skrev:140p för fem, 28p för att köpa till fler.Halvar skrev:Vad har hänt med mina älskade preatorians?
-
Elevatorlake
Ja på bådaHalvar skrev:nice. stor förbättring. hoppas de fortfarande är jump och T5 bara.Elevatorlake skrev:140p för fem, 28p för att köpa till fler.Halvar skrev:Vad har hänt med mina älskade preatorians?
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Fast det är ju inte direkt som att metat är speciellt flyer inriktiat nu hur som (bortsett från necrons och några FMC)Halvar skrev:Jo fast om man inte vill bidra den till det metat är det inte riktigt "bara att ta egna flygare".
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015