Ja, jo just ja. Det läste jag. Med Dataslate trodde jag du menade just en riktig digital dataslate... Ok. Där blev jag lite för upphetsad...Jonke skrev:I den läckta dataslaten för harlequin troupe står det att de kan välja en star weaver som dedicated transport (kolla länken som lurräven postat). Mer info än så har jag inte.
Harlequins som egen arme igen =Regler i thread per 310114= I
Re: Harlequins som egen arme igen =Rykten per 24
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
ETC 2009+2010: Dark Elves
Re: Harlequins som egen arme igen =Rykten per 24
Förstår upphetsningen. Själv kommer jag hänga på gw:s hemsida ikväll tryckandes reload för att lyckas köpa ev datacards som lär vara tillgängliga max en timme...
Re: Harlequins som egen arme igen =Rykten per 240114=
Vilken tid släpps det?
GW butiken i sthlm har nån grej 20.00 ikväll, men det var oklart vad de informerar om...
GW butiken i sthlm har nån grej 20.00 ikväll, men det var oklart vad de informerar om...
++ Wyche Cult + Haemonculus Coven + Harlequins + Death Korps with Knightly friends ++
Sannolikheten att de faktiskt får nån typ av armelista verkar ju 100% nu
Kollar man på GWs hemsida så har de fått en egen kategori i innehållslistningen... Nu blir det dyrt.
Skönt att GWs prissättning är så skamlös. Antingen 6 modeller som typ alla är snyggare än Solitairen för 280kr eller en enstaka Solitaire för 200kr...
Skönt att GWs prissättning är så skamlös. Antingen 6 modeller som typ alla är snyggare än Solitairen för 280kr eller en enstaka Solitaire för 200kr...
Mmm. Mina återstående dark eldar bits kallar till att låta mig göra en troupe of commoragh.
http://icantpaint40k.blogspot.se/
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.
Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor
Re: Harlequins som egen arme igen =Regler i thread per 31011
Sjukt,peppad på detta. Känns även som att solitarie kan vara användbar. Hans regler är ju nice men kommer även diskuteras tror jag.
Äsch,sluta whina, handlar man i GW butiken får man skylla sig självbenmannen skrev:
-
Laughing God
Re: Harlequins som egen arme igen =Regler i thread per 31011
Som gammal Harlequin/Eldar spelare som tagit en paus mellan andra och sjätte editionen så är det med stor förväntan som jag följt uppdateringarna på Bols. Och jag har saknat att spela dem sedan compediumet runt -90 då de faktiskt var bra utan att bli överjävliga, så jag kommer definitvt att skaffa de nya såklart.
De har tyvärr varit sjukt dåliga/överprisade sedan 1:a edition enligt mig och jag tycker inte att det verkar som att de är mycket bättre än 6th. Visst de har fått fear och sjunkit någon poäng i kostnad, men med t3 och endast ett 5+ save så hade de verkligen behövt en påhittig regel som att ingen hade fått skjuta overwatch eller ett hägre save i närstrid pga volter och akrobatiska flips eller dyl.
Hade dessutom hoppats på Mimes, master Mime, lite olika grader av warlock och annat skoj också men det verkar det nog inte bli något av. Nåja, oavsett min halvgnälliga attityd så ska jag ha dem
De har tyvärr varit sjukt dåliga/överprisade sedan 1:a edition enligt mig och jag tycker inte att det verkar som att de är mycket bättre än 6th. Visst de har fått fear och sjunkit någon poäng i kostnad, men med t3 och endast ett 5+ save så hade de verkligen behövt en påhittig regel som att ingen hade fått skjuta overwatch eller ett hägre save i närstrid pga volter och akrobatiska flips eller dyl.
Hade dessutom hoppats på Mimes, master Mime, lite olika grader av warlock och annat skoj också men det verkar det nog inte bli något av. Nåja, oavsett min halvgnälliga attityd så ska jag ha dem
"Then the Glitter Hit the Fan…"