Elakast möjligen...leidstedt skrev:Dyrast.Neth_Oni skrev:varför skulle det vara ett krav på just GW modeller?
Make CSM Great Again!
Elakast möjligen...leidstedt skrev:Dyrast.Neth_Oni skrev:varför skulle det vara ett krav på just GW modeller?
Ska vi slå vadleidstedt skrev:Personligen är jag rätt lugn för Horrors. Verkar svindyrt (ekonomiskt) att spela listan. Dessutom måste grisspelare måla skiten och basa den. Det orkar de aldrig...
Verkligen inte. Men någon kan man skrämma.Nurgle skrev: Ska vi slå vad
Nej, det är verkligen spelet det är fel på. Det här är ju inte ens en combo, det är bara att köpa troop choices...leidstedt skrev: Äh. Det är inte spelet det är fel på. Bara spelare som tvunget måste bryta det.
Ung och naiv...leidstedt skrev:Personligen är jag rätt lugn för Horrors. Verkar svindyrt (ekonomiskt) att spela listan. Dessutom måste grisspelare måla skiten och basa den. Det orkar de aldrig...
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Word.leidstedt skrev: Äh. Det är inte spelet det är fel på. Bara spelare som tvunget måste bryta det.
Tror mer han är ute efter att valmöjligheten finns att ta andra grejer. Det är ganska stor skillnad på spelare som tar 10 horrors för att de annars är för OP och de som direkt tar 6x20st.DHettNeck skrev:Nej, det är verkligen spelet det är fel på. Det här är ju inte ens en combo, det är bara att köpa troop choices...leidstedt skrev: Äh. Det är inte spelet det är fel på. Bara spelare som tvunget måste bryta det.
De formationer jag sett (två sidor ur boken) är:sefiii skrev:Har någon sett någonstans vad som faktiskt finns i de olika formationer man kan ta?
Dvs typ för kairics beastman auxiliaries? antar att det kommer att krävas minst tre grupper (om man tittar på försäljnings strategin....jag menar upplägget för tidigare Auxiliaries) eller kommer det bara behövas en grupp eller två? (hoppas)
såg inget om det på den tidigare nämnda frontline gaming länken.
Jag vet inte var jag skrev något om dig men jag ber om ursäkt om jag har förolämpat dig på något sätt. Det var verkligen inte mitt uppsåt. Jag försöker ibland skriva ironiskt men jag ska sluta med det här.refabricated skrev:Ung och naiv...leidstedt skrev:Personligen är jag rätt lugn för Horrors. Verkar svindyrt (ekonomiskt) att spela listan. Dessutom måste grisspelare måla skiten och basa den. Det orkar de aldrig...
Ganska sött![]()
På rak arm gissar jag att det finns flera som lätt skulle lösa 400 modeller till helgen om det klämde. Däribland jag själv.
Trist att höra det skulle vara ngt fel på mig pga att jag är dedikerad till min hobby och passion.